PSSSST!!!!! .... SŁYSZAŁAŚ O GOYARD?




Goyard- francuski producent luksusowych artykułów do podróży. To marka, która nie prowadzi sprzedaży online, nie wydaje nawet jednego euro na reklamę, nie płaci celebrytom i nie wypożycza im swoich produktów, ich szefowie prawie nigdy nie udzielają wywiadów a mimo to ich produkty pozostają jednymi z najbardziej pożądanych na świecie. Brzmi idealnie prawda? To właśnie kojarzy mi się dziś z luksusem, nienachalna promocja i olbrzymia świadomość jakości swojego produktu.
Wszystko zaczęło się w 1792 roku, kiedy powstał sklep nazwany Maison Martin oferujący francuskiej arystokracji możliwość zapakowania oraz wysyłki ich wartościowych rzeczy. Po latach działalności firma przekształciła się w producenta walizek za sprawą Francois Goyarda, który to w 1853 roku zmienił nazwę na Maison Goyard. Do najbardziej znanych klientów zaliczyć można Księcia i Księżną Windsor, którzy w 1930 roku dokonali pierwszego zakupu aby zaraz po tym stać się zagorzałymi kolekcjonerami produktów marki. Wiele elementów z tej kolekcji udało się Goyardowi odkupić na aukcji w 1997 roku i wszystkie one trafiły do sekretnego magazynu firmy, który służy jej projektantom do czerpania inspiracji przy tworzeniu przyszłych wyrobów.
Bezsprzecznie znakiem rozpoznawczym Goyard jest klasyczny chevron (wzór w kształcie litery V) występujący obecnie we wszystkich możliwych kolorach, a torby typu ''shopper'' robią zawrotną karierę wśród różnych gwiazd. Dawniej z ich walizkami podróżowała Coco Chanel, Sir Arthur Conan Doyle czy Jacques Cartier. Obecnie na liście tej figurują nazwiska takich gwiazd jak Lee Radziwill, Karl Lagerfeld, Catherine Deneuve, Gwyneth Paltrow czy Kanye West. 
Maison Goyard skupia w dalszym ciągu swoją uwagę na specjalnych zamówieniach dla klientów. Cały proces rozpoczyna się od przekazania przez nabywcę swoich oczekiwań. Ponieważ oferta kolorystyczna i materiałowa jest olbrzymia, jedyną granicą tego co jest możliwe do stworzenia przez firmę jest tylko wyobraźnia klienta.
Dlaczego nie słyszymy o tej firmie tak dużo? dlaczego nie potrzebują medialnego rozgłosu aby stać się popularnymi? Wszystko to dzięki wspaniałej jakości produktów i oddanej grupie klientów szerzącym sławę i dobre imię firmy. 
Sama mam w najbliższych planach nabyć ich kultowy shopper.







Comments

Post a Comment

Popular Posts