AKCJA 'WAKACJE'

Jak już zapewne widziałyście od Nowego Roku wzmożyłam znacznie swoją aktywność fizyczną oraz zmieniłam dotychczasowe nawyki żywieniowe;-) Nie jestem na żadnej konkretnej diecie bo mój organizm tego nie potrzebuje, natomiast wzbogaciłam swoje odżywianie dużą ilością świeżych warzyw, owoców, naturalnych składników, ziół oraz nasion! Efekt?
Mam zdecydowanie lżejsze ciało ;-), więcej energii oraz lepsze samopoczucie!
Pamiętajmy iż ciało na letnią porę do wymarzonego bikini wyrabia się właśnie teraz...
szczególnie jeżeli macie do zgubienia kilka zbędnych kg, bo jeżeli chodzi tylko o ładną rzeźbę dacie radę znacznie szybciej ;-)
Ja swój dzień rozpoczynam bądź kończę w towarzystwie Mel B (z nią wykonuję regularnie trening pośladków) oraz mieszam ćwiczenie Ewy Chodakowskiej z Mel B na partie brzucha ;-)
Składam z tego 30 min codzienny trening, który wykonuję od ponad półtora miesiąca ;-)
Moje ciało zaczyna ładnie się rzeźbić a to motywuje mnie do jeszcze większego samozaparcia i inwestowania w siebie...
ps. Pamiętajmy o żywieniu! Zastępujmy zwykłe białe pieczywo razowcami, pijmy dużo wody, cukier ograniczmy do minimum (zawsze możemy posłodzić herbatę miodem),jeżeli ćwiczymy intensywnie wzbogaćmy posiłki o białko i żelazo! Twarogi, szpinak i brokuły to teraz moi najwięksi przyjaciele a zamiast tradycyjnych przekąsek w mojej lodówce zagościł seler, kalarepka i świeża marchew. Chipsy zastąpiłam tymi z suszonych owoców, do codziennych posiłków dodaję nasiona Chia oraz spożywam też owoce Goji dodając je na przykład do musli ;-)
Rano zaczynam dzień od przegotowanej ciepłej wody z cytryną i miodem - polecam! Nasyćmy nasze ciało energią i bogatymi składnikami odżywczymi!
Więcej moich propozycji żywieniowych i efektów ćwiczeń znajdziecie na instagramie @p4fblog




Zdj z telefonu ;-) poniżej






Comments

  1. Super Madziu! Gratki. Brakowało tu takiego postu i odrobiny Ciebie samej.
    A tak w ogóle, to trzymajmy się razem i wspierajmy, bo dzięki Ewie figury pięknych Polek wreszcie zaczynają się rzeźbić. Teraz będziemy już najpiękniejsze na świecie ;)

    ReplyDelete
  2. Ja również zabrałam się za ćwiczenia, co prawda od tygodnia, ale mam zamiar do wakacji popracować nad swoją figurą :)

    ReplyDelete
  3. super post;-) im wiecej takich relacji tym wieksza ( bo ciagla ) nasza motywacja!!!

    ReplyDelete
  4. Ty też jesteś motywacją :) piękne masz ciało, ja również ćwiczę z Mel B, ale dopiero od tygodnia i nie widzę na razie efektów.

    ReplyDelete
  5. Racja. Dobrze jest zrobic cos tylko dla siebie. I nie chodzi tu wcale o utrate wagi, a energie i witalnosc. Poprawia sie rowniez nasza samoocena, poniewaz wygladamy i czujemy sie lepiej. A co najwazniejsze przezwyciezamy swoje slabosci:). Figury Polek poprawiaja sie nie dzieki Ewie, ona nie spala za nie kalorii:). Powodzenia. Pozdrawiam serdecznie Renata

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiscie swietnie wygladasz! 30min na dzien i takie efekty! Musze wygospodarowac te pol godziny w swoim dniu!

    ReplyDelete
  7. Piękne masz ciało. Gratuluje. Trzeba dbać o siebie!

    ReplyDelete
  8. Madziu! :) Skąd jest taki piękny, sportowy biustonosz?

    ReplyDelete
  9. Magdo, możesz powiedzieć, jak dbasz o swój szalik Burberry? Mam dokładnie taki sam model i doszłam do wniosku, że wypadałoby o niego trochę zadbać, ale metkę niestety odcięłam, i nie wiem jak mogłabym sobie pomóc.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Magdo zdradź jak ty znajdujesz czas na to wszystko??
    Podziwiam Cię...
    Jesteś piękna, masz świetną figurę- uwielbiam na ciebie patrzeć. Buziaki:*

    ReplyDelete
  11. 30 min dziennie dla siebie to tak duzo?;-) chyba nie... Mireille Guiliano twierdzi, ze jezeli ktoś mówi że nie potrafi znaleźć 30 min w ciągu dnia dla siebie, to znaczy ze zadowala go byle jakie życie i woli narzekać niż coś zmienić- i chyba coś tym jest, to tylko 30 minut w ciągu całego dnia! każdy ma na to czas gorzej z chęciami ;-)polecam i zachęcam by dbać o siebie

    ReplyDelete
  12. Madziu wygladasz mega 😊ja odżywiam sie dość zdrowo tylko uwielbiam piwo 😔Co mam zrobić by sie powstrzymać od picia piwka ????😔

    ReplyDelete
  13. robiąc "deskę" pupę trzymaj niżej :-) Z Mel i Ewą ćwiczę od pażdziernika, efekty są super!! Życzę wytrwałości.

    ReplyDelete
  14. niestety nie piję piwa, ja zwyczajnie go nie lubię ;-) więc nie doradzę w tej kwestii

    ReplyDelete
  15. Mogę tylko powiedzieć jedno - Wygladasz pięknie! Bardzo bardzo pozytywnie zazdroszczę :))

    ReplyDelete
  16. Sama zaczęłam ćwiczyć pośladki i uda, poza tym rozciągać się będę - chcę dojść do szpagatu, ale nie wiem czy mi się uda. Czekam aż się cieplej zrobi - bieganie i rower wpływają na mnie wyjątkowo dobrze ;) Wytrwałości!

    ReplyDelete
  17. jesli chodzi o narzekania na czas, to chyba Magda nie pracuje, chyba ze sie myle? wiec nie rozumiem zdziwienia osob ktore sa w szoku ze ma czas na takie rzeczy :D

    ReplyDelete
  18. przy ćwiczeniach typu brzuszki powinnaś mieć część lędźwiową kręgosłupa dosuniętą do maty, robisz je źle. Piękne ciało !

    ReplyDelete
  19. Dzieki za wszystkie rady i komplementy

    ReplyDelete
  20. jestem pod mega wrażeniem ;-)) Brawo !

    ReplyDelete
  21. Ja zaczęłam ćwiczyć z FitnessBlender, trening niesamowity, po pierwszym następnego dnia nie mogłam chodzić ,ale to dlatego że zamiast od mniejszego poziomu zacząć, zaczełam od trudnego, ale warto!!

    ReplyDelete
  22. Sa ludzie , ktorzy pracuja 5 dni w tygodniu tyle samo razy trenuja , przygotowuja posilki dwa dni wczesniej i jeszcze potrafia sie przygotowac do zawodow fitness sylwetkowych lub kulturystycznych . Nie ma znaczenie , czy ktos pracuje czy nie , to jest kwestia samodyscypliny. to jedyny czynnik pozwalajacy nam na skupieniu sie na wyznaczonym celu.
    Jesli ktos nie ma czasu to wstajemy pol h wczesniej i zycie uklada sie zupelnie inaczej. Wymowka np. przy dwojce dzieci tez nie dziala , bo jest wiele profesjonalistek ktore dzieci maja a i motywuja innych.

    Pozdrawiam Redos

    ReplyDelete
  23. Magda masz rację 30 min.dziennie dla siebie to rzeczywiście nie tak wiele wystarczy chcieć... Bardziej miałam na myśli to iż podziwiam cię że znajdujesz czas na wszystko... Gotowanie sprzątanie dziecko ćwiczenia wyjścia... i dużo więcej! Ahh jak ja cię uwielbiam:-D

    ReplyDelete
  24. Piękna bardzoooo :)) figurka , że ach :))
    Ja tez tak chce :))) Moge pomarzyc tylko :)))
    Dużo dobrego Magda dla Ciebie :)))

    ReplyDelete
  25. super! Zdrowe odżywianie i ruch to najlepszy kosmetyk :)
    Po więcej inspiracji zapraszam również do siebie :)

    Pozdrawiam,
    Fit

    ReplyDelete
  26. Magdo czy schudłaś coś przy tych ćwiczeniach?

    ReplyDelete
  27. masz wspaniałą figurę Magda i zaraziłaś mnie tymi ćwiczeniami,od 2 tygodni regularnie wykonuje trening i za to Ci dziękuję bo długo brakowało mi motywacji

    ReplyDelete
  28. ciesze sie z tego trendu "na zdrowie" ktory zapanował:) tez cwiczę, staram sie znalezc choc te 20 minut dziennie, Mel B, Zuzka Light lub mały jogging po okolicy:) jem tez troszke madrzej i naprawde lepiej sie czuje, nie potrzebuje juz kawy i mam wiecej energi i takiej lekkosci:) piekna masz figure, widac ogromne efekty! brzuszek cudo! jesli moge cos doradzic to podczas deski trzeba trzymac pupe nizej, podpowiedziala mi to kolezanka, ktora pracuje w fitness klubie, wiekszosc kobiet automatycznie trzyma pupe w gorze bo tak jest latwiej utrzymac sie w desce nieruchomo przez minute a to wlasnie chodzi o to, ze to bardzo trudne cwiczenie i pupka w dol i wtedy probowac sie utrzymac:) :):)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts