Today's







top/skirt- Fanfaronada
top - pure silk !love it!
jacket- Reiss
necklace- Zara
shoes- Top shop

cały set dostępny poniżej














Comments

  1. świetna stylizacja! Spódnica jest piękna:)

    ReplyDelete
  2. Nareszcie! Od wczoraj nie mogłam się doczekać tej stylizacji! Spódnica i naszyjnik na pewno zagoszczą w mojej szafie!
    Buty jednak wybralabym inne...

    ReplyDelete
  3. ja tez gdyby było cieplej ;-) pozdrawiam zrobie post z wieloma odsłonami tego setu i roznymi dodatkami

    ReplyDelete
  4. Buty na nie, reszta zdecydowanie fantastyczna :)

    ReplyDelete
  5. bardzo kobieco i tak ... świeżo. ŚLICZNIE ps. Madziu , czy mogłabyś zamieścić jakieś propozycje dla przyszłych mam. Gdzie coś można kupić? Mój brzuszek będzie największy na lato, wiec desperacja jest tym większa. Z góry dziękuję i przepraszam, że nie na temat.

    ReplyDelete
  6. beautiful !!!
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Pieeeeeknie wyglądasz :) Kupiłam ten naszyjnik w Zarze - bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  8. Najbardziej podoba mi się ta bluzka. Muszę ją mieć :) Spódnica fajna, ale długość kompletnie nie moja. Buty też wybrałabym inne.

    ReplyDelete
  9. wydaje mi sie ze te buty+dlugosc spodnicy skrocily Twoje dlugie nogi..mysle ze klasyczne szpilki wygladalyby lepiej,ale to tylko moje skromne zdanie,pozdrawiam goraco!

    ReplyDelete
  10. prima-ballerina, no ale skoro tak dyktują trendy. Ja bym ja przed kolano skrocila, tym bardziej, że masz co pokazywać. Buty extra!

    ReplyDelete
  11. Super zestawienie! Miałam taki pomysł połączenia tiulowej spódnicy z topem może gorsetem na wesele :)
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  12. przypomniała mi się Carrie Bradshaw:)

    Pieknie Droga Magdo! Wyglądasz olśniewająco w takiej tonacji! Aż, nie mogę się napatrzeć! Przewijam i przewijam zdjęcia i nie mogę przestać!

    http://santhanaz.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. to była moja inspiracja ;-) dziękuje

    ReplyDelete
  14. pięknie po prostu cudownie a jakość bluzki bije po oczach już z wczorajszego posta

    ReplyDelete
  15. Przepięknie ! Zestaw świetny - wszystko perfekcyjnie dobrane ! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Cię serdecznie Magdo :-)

    ReplyDelete
  16. dziekuje zrobi się cieplej włoże do tego baleriny nude, już się nie mogę doczekać ;-))

    ReplyDelete
  17. Ostatnie zdjęcie piękne ........

    ReplyDelete
  18. Ile warstw tiulu ma spódnica?

    ReplyDelete
  19. Piękny zestaw! Jednak trochę nie pasują mi te buty ;-)

    ReplyDelete
  20. Ojojoj jaka piękna:-) Nie zmarzłaś?

    ReplyDelete
  21. Niczym Carrie Bradshaw ;) cudowna stylizacja Madziu:)

    ReplyDelete
  22. Love it :) piękna spodniczka :) prawdziwa carrie z ciebie :)

    ReplyDelete
  23. Brak słów , pięknie tak romantycznie :))) Well done !

    ReplyDelete
  24. pięknie, ten zestaw dowodzi, że za cenę łachów z Zary (wytwarzanych przez niewolników), można mieć świetne gatunkowe i nietuzinkowe ubrania bez wyzysku ludzi.

    ReplyDelete
  25. Espectacular!! Guapísima y tu falda ideal!

    ReplyDelete
  26. Cudowna stylizacja! Wyglądasz olśniewająco! Zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. found this look on lookbook and i am totally obsessed with the skirt! The long sleeve-blouse and the tulle skirt suits so perfectly! Just perfection. It remembers me so much of paris streetstyle ! ADORE

    i follow now!
    POCKETFUL OF DREAMS

    ReplyDelete
  28. zachwycam sie :D STYLIZACJA IDEALNA xx

    ReplyDelete
  29. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!
    REWELACYJNA STYLIZACJA!! NIE MOGĘ SIĘ NAPATRZEĆ! :))))

    ReplyDelete
  30. Chic I love the necklace!<3

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    ReplyDelete
  31. Cudo! Uwielbiam styl Carrie Bradshaw.

    ReplyDelete
  32. Fantastyczne polaczenie kolorow. Zdecydowanie to lubie :)

    ReplyDelete
  33. Jesteś tak cudowna, że głowa mała! :)

    ReplyDelete
  34. Niesamowicie delikatny zestaw. Wyglądasz magicznie!

    ReplyDelete
  35. Cudowne ostatnie zdjęcie!!! Piękne kolory.

    ReplyDelete
  36. Spódnica i bluzka cudne. No i fryzura bardzo twarzowa, ładnie Ci w takich lekko podniesionych włosach, dodają subtelności.
    Buty mi zgrzytają, ale z wizją autorki nie dyskutuję ;)

    Nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale pytam, bo na pewno wiesz. Buty Natalii:

    http://www.pudelek.pl/artykul/53415/siwiec_szulim_czy_horodynska_w_panterke_zdjecia/

    Piękne. Czyjego autorstwa?

    ReplyDelete
  37. Viktor & Rolf, mam je w sprzedaży

    ReplyDelete
  38. Madziu stylizacja PREMIUM :-)
    Jestem zachwycona i chyba sobie zrobie ,,tapetę na dzisiaj z Ciebie" ;-)
    ściskam ciepło!!!

    ReplyDelete
  39. a ja sie troche zawiodlam, nie wiem czy mozna nazwac to stylizacja bo kupilas caly zestaw tak jak jest na zdjeciu katalogowym. Zawsze dodajesz cos od siebie, cos innego, dzisiejsza "stylizacja" jednak mnie nie przekonuje...

    ReplyDelete
  40. Przesliczna spodnica! calosc bardzo mi sie podoba :-)
    PS. Piekne te butki Natalki! sama sie zastanawialam,skad moga byc?! ;-)

    ReplyDelete
  41. jestem pod wrażeniem! zachwycam się! tak pięknie wyglądasz Madziu :*

    ReplyDelete
  42. bardzo mi sie podoba ta stylizacja, tylko buty w ogóle do mnie nie przemaiwają.nie podobaja mi sie .jaki kolor jest tej bluzeczki taki jasny szary?jak nosi sie ten jedwab bo ja mam nienajlepsze doswiadczenie z jedwabiem a ta bluzeczka bardzo mi sie podoba i ładnie na tobie lezy.taka klasyka w najlepszym wydaniu.czarne louboutiny by tu sie sprawdzily idealnie. :)
    co do fryzurki możesz kiedyś zaprezentować jak ja zrobilaś bo bardzo mnie ona urzekła .długość włosów mam taką samą ,więc skopiowałabym ta fryzurkę.:)

    ReplyDelete
  43. super outfit :)

    lovethisthread.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  44. Ciekawa stylizacja:) jednak dobralabym jakies lzejsze obuwie;)

    ReplyDelete
  45. jezeli temperatury pozwola to tez wybiore ;-)

    ReplyDelete
  46. katia dziekuje ale naprawde nawet nie wiem jak mialabym wytlumaczyc zrobienie'' tego czegos'' chwutam partię włosów z jednej i drugiej i wiąże z tyłu gunką ;-)troche taki nieład ;-)

    ReplyDelete
  47. ok :) i potem wiażesz w taki mały kucyk ok rozumiem bede kombinować bo naprwde fajnie to wyglada Magda :).taki artystyczny nieład ale z pazurem :)

    ReplyDelete
  48. Pani Magdo, tak z ciekawości, ile ma Pani wzrostu? :) Pytam, bo jestem ciekawa, jak taka spdóniczka leżałaby na mnie... bo swego czasu zastanawiałam się nad jej kupnem :)

    ReplyDelete
  49. 174 cm ;-) midi długość w takiej formie pasuje wiekszosci nawet nizszym paniom, wysokie kobiety mogą nosić do niej obcasy, baletki , sandałki , nawet trampki. Niższe przy tej długości beda korzystniej wygladac na koturnach badz wysokich obcasach ;-)

    ReplyDelete
  50. wszystko pieknie jak zawsze chodz troche te buciki sa za ciezkie do tego ubioru:)

    ReplyDelete
  51. a mi się strasznie podobają buty! czy one są z najnowszej kolekcji i można je jeszcze kupić w sklepie? :)

    ReplyDelete
  52. w sklepach już nie bowiem maja ponad 2 a nawet 3 lata chyba ;-)

    ReplyDelete
  53. Dziękuję za odpowiedź! Ja mam 1.68 i zastanawiałam się, czy taka długość aby na pewno mnie "nie skróci" ;-)

    ReplyDelete
  54. Rewelacyjna stylizacja! Zresztą jak zawsze wyglądasz perfekcyjnie:) najbardziej urzekła mnie jednak spódnica - boska!

    ReplyDelete
  55. Piękna stylizacja! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  56. buty same w sobie są fajne ale tutaj nie pasują ponieważ strasznie skracają Ci nogi :/

    stylizacja mi się podoba

    ReplyDelete
  57. Madziu, stylizacja jest bajkowa, bardzo mi się podoba. Wiesz z czym mi się kojarzy? Ze sceną s "Seks w wielkim mieście" gdzie Carrie również biegła ulicą w takiej szyfonowej spódnicy, tylko ją ochlapał autobus, a twój zostawił cię w spokoju :)

    PIĘKNIE <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts