Yesterday….







top- La Mania
shoes- Isabel Marant
jeans- Burberry
fur vest- Zara
hat- DIY
bag- Hermes




Comments

  1. Magda wygladalas rewelacyjnie! Sneakersy Isabel Marant to według Nas największy atut tej stylizacji:-) pozdrawiamy damidays.com

    ReplyDelete
  2. Czapka mi sie kompletnie nie podoba ale wszystko razem wygląda super.

    ReplyDelete
  3. Coś wspaniałego!! Każda stylizacja mnie zachwyca i z chęcią sama bym się tak ubrała:) Lubię tu zaglądać i czerpać inspiracje!!! Oby jak najwięcej nowych wiosennych postów!!!!

    ReplyDelete
  4. jesteś mistrzem! trafiłam na Twojego bloga nidawno, ale już go uwielbiam i pewnie przejrzę wkrótce wszystkie posty! :) pozdrawiam! ;*

    ReplyDelete
  5. Buty nie należą do moich ulubionych,ale reszta juz tak.Zastanawiałam się jak będzie wyglądać stylizacja z udziałem tej czapki i sie nie zawiodłam.

    ReplyDelete
  6. Powinnam skopiować swój poprzedni post w całości , bo w całości się pod nim podpisuję .Rewelacja !

    ReplyDelete
  7. Jiga dziekuje naprawde idac ulica i w Harrods kobiety ogladały sie za mna i sama pytalam siebie ;-) brudna jestem? mam cos przyczepione gdzies? kilka podeszło i szczerze powiedziało ze przyciagam uwage , ze wygladam bardzo dobrze i mi gratulowały ;-) miło!

    ReplyDelete
  8. Witam!
    Właśnie przez przypadek obejrzałam wszystkie Twoje wcześniejsze stylizację i jestem ZACHWYCONA i pod duuużym WRAŻENIEM !! GRATULUJĘ!! Będę zaglądała i się inspirowała :)
    jestem tu od niedawna i zapytam, może głupio ale spytam...czy jest jakaś możliwość żeby wejść na twoje wczesniejsze stylizację bez przechodzenie przez wszystko co umieszczasz na blogu, inetresują mnie konkretne Twoje stylizację, marki ubrań?
    Serdeczności!
    KK

    ReplyDelete
  9. hej Kamila jest etykieta priv, tam sa posty moje prywatne , wiekszosc zatytułowana 'dzisiejsze', niestety wiem duzo tego….nie wiem jak na skróty ;-)

    ReplyDelete
  10. Nie dziwię się, że babki się oglądałay za Tobą-
    świetny look taki nieoczywisty

    ReplyDelete
  11. bardzo fajna stylizacja, nawet ta koszmarkowa czapka jakoś się komponuje :) nie jestem jednak pewna, czy torebka mi tu pasuje

    ReplyDelete
  12. Ja tez powtorze - swietnie. Masz dziewczyno talent.
    Tak czytam wpisy nowych czytelniczek i sama sie do siebie usmiecham . Ja tez tak tu trafilam i wpadlam po uszy . Jestem uzalezniona od Twojego bloga.Jest najlepszy .

    ReplyDelete
  13. Stlizacje Magdy zbiorczo są pod zakładką My outfits u góry. Pozdr

    ReplyDelete
  14. pozazdrościć pogody w Polsce wczoraj śnieg i mróz znowu :) a stylizacja extra!

    ReplyDelete
  15. Świetny look! Uwielbiam oglądać Twoje stylizacje. Uzależniasz Madziu!

    ReplyDelete
  16. Właśnie sie dowiedziałam, ze jutro w DDTVN ma być relacja z "londyńskiego sukcesu Przetakiewicz". Moze będzie Twój wywiad Madziu :-) trzeba oglądać!

    ReplyDelete
  17. dziękuje ;-) Edytka ja nie oglądam ;-) nie lubie siebie w kamerze bad=rdzo poza tym byłam naprwde zestresowana to pierwszy raz zupełnie niezapowiedziany trudno wyszło jak wyszło zobaczymy

    ReplyDelete
  18. Twój styl jest szalenie inspirujący :)
    Ewidentnie masz Magdo modę we krwi :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. jesli bedzie relacja z Tobą w roli głownej w DDTVN to wrzuć na bloga;-)

    ReplyDelete
  21. Właśnie pomyślałam jaka była by u nas reakcja jakbym wyszłam w takiej stylizacji ( mam na myśli czapkę ) .Mimo ,ze mieszkam w dużym mieście to za pewne było by ciekawie.Ale podoba mi się mega !Nie mogę się napatrzeć )))

    ReplyDelete
  22. A to zdjęcie na tle Harrods'a super !

    ReplyDelete
  23. Jiga do odwaznych swiat nalezy spróbuj !!!!!! to wciaz tylko czapka ;-)

    ReplyDelete
  24. Madziu nie ważne jak wyszło. Ważne, ze będziemy mogły Cie zobaczyć :-) niestety oglądam, czekam i czekam i mam nadzieje, ze nie przegapilam hihi

    ReplyDelete
  25. Postawy problem to brak czapki ;)
    Jutro w Dzień Dobry TVN zdaje się będzie reportaż tak ? Wstaw proszę , bo nie wiem czy będę oglądać , dzisiaj ostatki mogę ,, zaspać ,, ;)

    ReplyDelete
  26. Właśnie widziałam Cię w TVN w reportażu o La Manii :) Fajnie było Cię dla odmiany usłyszec, ładnie wyglądałaś ;) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  27. Oglądałam DDTVN, świetnie wypadłaś! Bezpretensjonalnie i sympatycznie.

    Początek kariery medialnej ;)

    ReplyDelete
  28. proszę wstaw na bloga ta relację z ddtvn, bo niestety nie mogłam obejrzeć:(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts