Today's













shoes- Louboutin
necklace- Zara
cape- Zara
hat- DIY
bag- Chanel


Comments

  1. Ja niestety jestem na nie. Jakoś mi to wszystko razem nie pasuje... Ale jednak coś przyciąga wzrok. Sama nie wiem...

    ReplyDelete
  2. mistrzostwo! aż zakląłam pod nosem sobie ;)a co!bosko Magda!

    ReplyDelete
  3. Super (oprócz czapki ) cala reszta wygląda świetnie .

    ReplyDelete
  4. Klasyka w połączeniu z ciekawymi dodatkami i już robi się piękny, efektowny outfit!

    ReplyDelete
  5. Wszystko fajnie ale serio nie rozumiem fenomenu tej czapki..no ale jezeli Ty dobrze sie w niej czujesz to najwazniejsze!pozdr.

    ReplyDelete
  6. zachwycasz :) przyjemnie się na Ciebie patrzy, z zazdrością, ale taką zdrową, że aż myślę "też chcę to, to i to" ;) naszyjnik idealnie się wpasował, a idealna figura dopełnia całą stylizację :)

    ReplyDelete
  7. ślicznie :)) Wygodne są te buty?

    ReplyDelete
  8. Stylizacja świetna! - potrafisz działać cuda.
    Niby zwyczajna, codzienna sesja a oczu nie można od Ciebie oderwać.
    Szkoda, że nie piszesz nic o sobie i o swojej pasji do mody, wyglądu. Bo Twój wygląd to pasja - nie może być inaczej.

    ReplyDelete
  9. Swietnie jak najbardziej jestem na Tak !!! Jakbym Cię widziała na ulicy na pewno zawiesilabym oko w pozytywnym znaczeniu oczywiscie , tak ubrana kobieta nie przejdzie niezauważona :)

    ReplyDelete
  10. Te jeansy i te buty wielkie WOW!!!

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz przepięknie! ZJAWISKOWO! Marzę o tych butach ;*

    ReplyDelete
  12. Choruję na ten naszyjnik z Zary:) cudowny!

    ReplyDelete
  13. Amazing Blog! Follow you now with GFC :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    ReplyDelete
  14. moim zdaniem, jedna z lepszym stylizacji ostatnimi czasy. taka bardzo "Twoja". wiem, że eksperymenty też są potrzebne, ale w takim właśnie wydaniu zachwycasz najbardziej ;)

    ReplyDelete
  15. Świetny zestaw i to grono pereł pod szyją, to strasznie przykuwa uwagę, piękny detal :)
    I zazdroszczę pogody, w Polsce śnieg i wiatr :(

    ReplyDelete
  16. Magda fajnie, ze dodajesz wiecej stylizacji. Lubie zawiesic oko na czyms co wizualnie nie jest udziwnione ale ma pazura :). Sporo rzeczy podpatruje :). Uwielbiam takie polaczenie kolorow. Chyba najbardziej przemawia do mnie fakt, ze duza czesc rzeczy kupujesz w sieciowkach a "u take it to the next level" przez super akcesoria/dodatki. Torebka, buty -dla mnie rzeczy, w ktore warto, a i sama lubie inwestowac. Mimo, ze jest duzo blogow PL gdzie dziewczyny niby robia to samo ale jakos to nie dziala. Czasem mam wrazenie ze ogladam chodzaca reklame zary czy mango. Tak 3maj i czekam na wiecej.

    Pozdrawiam,
    Sandra

    ReplyDelete
  17. Wszystko pieknie poza naszyjnikiem-nie wiem czemu troche mi sie gryzie z caloscia,ktora jest rewelacyjna:)Peleryna cudo-staram sie taka upolowac ale ciezko...Widzialas gdzies Magda podobne?

    ReplyDelete
  18. hmmm nie przygladalam sie specjalnie ale mysle ze gdzies trafisz bo peleryny so co roku gdzies w kolekcjach, Sandra dziekuje Ci bardzo ;-)

    ReplyDelete
  19. Świetny look miło popatrzeć :-)

    ReplyDelete
  20. Bardzo jestem na tak :) zrezygnowała bym tu tylko z naszyjnika .Który zresztą sam w sobie jest świetny .
    Czapka jest rewelacyjna i świetnie ją łączysz.

    ReplyDelete
  21. przyciemniłam włosy ;-) ale chyba nie widac ;-) hihi

    ReplyDelete
  22. no nareszcie Magda wróciła ze swoimi stylizacjami hihi .berdzo mi sie podoba super stylizacja czapka w tym połaczeniu wyglada super-zreszta bardzo mi sie ona podoba zawsze tak twierdziłam :)jeansy też inne i lepsze niz te twoje z mango .te fajną maja fakture i sa cudne.sama mam takie z zary i jestem nimi zachwycona.peleryna świetna.ogólnie mój styl.

    ReplyDelete
  23. genialna stylizacja..oprocz czapki :***

    ReplyDelete
  24. wow, rewelacja. Pieknie wygladasz .Powinnas byc zawodowa modelka ,bo ubrania fantastycznie sie na Tobie prezentuja. Stylizacja jest piekna.
    Madziu , a skad spodnie ?Bardzo fajne.

    ReplyDelete
  25. po prostu pieknie! aaa i dopiero jak przeczytalam komentarz odnosnie przyciemnionych wlosow,widze mala zmiane :-) hihi
    pozdrawiam i dobrej nocy :-*

    ReplyDelete
  26. jaki jest dokladnie model tych Louboutinow?

    ReplyDelete
  27. Wygladasz przepieknie! Niby jak zwykle, ale jakos inaczej tutaj :) Uwielbiam! Jestes dla mnie wielka inspiracja. Ikona stylu, niekwestionowana. Podziwiam Cie, naprawde. Jestes tak wyjatkowa... Wszystko co masz jest piekne. Czasem wstawiasz stylizacje, mam tutaj na mysli glownie sportowe, ktore srednio lub tez wcale mi sie nie podobaja. Jednak jak na nie patrze, to sobie mysle: hmmm, Ona to ma, to znaczy, ze to jest dobre :) Bardzo sie ciesze, ze jestes tak aktywna wirtualnie. Dzieki temu chetnie tu zagladam. Niemal codziennie! I to, ze laczysz rzeczy tanie z drogimi. Pomijam, ze te tanie zupelnie na tanie nie wygladaja. Ale masz wlasnie w sobie to cos, co sprawia, ze cokolwiek zalozysz - wygladasz jak milion dolarow ;) To tyle, bo sie za bardzo rozpisalam, ale nie moglam sie powstrzymac. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  28. No właśnie nie widać .Może bez czapki będzie widoczny efekt .

    ReplyDelete
  29. to pigalle, dziekuje Aga ! bardzo !

    ReplyDelete
  30. Madziu bylam przed chwila na twoim FB. Widze ,ze nawet Johnatan Caroll zachwycil sie Twoja uroda:)Fajnie.Czytalam kiedys jego ksiazki;)

    ReplyDelete
  31. tak dzisiaj dostałam informacje od czytelniczki ;-) tego sie nie spodziewałam ;-)

    ReplyDelete
  32. Ups, poprawiam literowke Jonathan. Za szybko pisze , wstyd.

    ReplyDelete
  33. świetny look !!! wręcz rewelacyjny !!!
    każda część ubrania mimo, że z innej bajki stworzyła nietuzinkowy "klimat". fajnie Madziu, że eksperymentujesz. nie ubierasz rzeczy "bezpiecznych" ale pokazujesz wiele dróg "swego smaku" ;)

    ReplyDelete
  34. Jakie Ty masz nogi!!! rewelacja.Jeansy,sa super i bardzo Ci pasuja.Po blizszym przyjzeniu sie,faktycznie wlosy sa ciemniejsze,taki carmel.Ogolnie bardzo mi sie podoba,ale to raczej zadna nowosc..ha,ha.

    ReplyDelete
  35. Fantastyczna ta pelerynka, a całość cudownie się prezentuje.

    http://30upblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zestaw jest genialny! jedynie co mi tu nie pasuje to spodnie jeansowe :)

    ReplyDelete
  37. Dla mnie super:) a ta czapka z woalką bomba:)

    ReplyDelete
  38. dzięki mnie też strasznie przypadła do gustu co widać ;-)

    ReplyDelete
  39. o rany, ależ ten płaszcz do Ciebie pasuje! ;)

    ReplyDelete
  40. kazda z tych rzeczy jest piekna, ale caly zestaw jakos do mnie nie przemawia. tym razem nie moja bajka
    pozdrawiam :) :)

    ReplyDelete
  41. Oszałamiająco! Elegancko, kobieco i z klasą - przepieknie!:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts