Burberry Runway Made-to-Order


Burberry catwalks just took another somersault to innovative! Burberry, one of the oldest fashion labels, at its Autumn/Winter 2013-14 Show at Kensington Gore, London, unveiled a new marketing gimmick – the Runway Made-to-Order service. This service allows customers to avail the new seasonal collection as soon as the show ends! The iconic brand known for its innovation and creativity also offers an additional provision – the “smart personalization” wherein customers could have their names engraved onto metal tags or plates of the accessories or coats they purchase.
Hover your smartphone over the merchandise and you’d find yourself tuned to a video footage that traces the product’s journey from sketches to completion. This has been enabled through a built-in chip in the merchandise. You can also view a product video through huge mirrors that turn to screens at the new Burberry Regent store, providing customers a ‘living experience’.

Burberry, które jak wiemy słynie już z wprowadzania różnych nowości, wraz z wczorajszym pokazem kolekcji jesień/zima 2013/14 uruchomiła usługę Runway Made-to-Order. Przez 2 tygodnie od momentu pokazu zamówić można rzeczy, które będą specjalnie wykonywane dla klientki. Dodatkowo wszystkie torby oraz płaszcze będą nosiły wygrawerowane tabliczki z nazwiskiem właścicielki. Zostaną wszyte mikroprocesory, dzięki którym jeżeli nad dany produkt przesuniesz swój smartphone wyświetli się film prezentujący jaki był proces jej powstania. To samo będzie miało miejsce gdy zbliżysz się do jednych z tych luster/ekranów w butiku Burberry na Regent Street w Londynie.



Comments

Post a Comment

Popular Posts