Christina by La Mania














Comments

  1. 6 zdjęcie wyglada jak kadr z filmu:) super:)

    ReplyDelete
  2. Mimo, iż nie jestem fanką ani tych butów ani sukienki, jestem oczarowana. Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  3. zdjęcia przepiękne choć sukienka do mnie nie przemawia ;)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz obłędnie!:)

    ReplyDelete
  5. Bosko Madzia. Dopiero na tych zdjeciach widac prawdziwy kolor sukienki.

    ReplyDelete
  6. uwielbiam zdjęcia mojego męża dla mnie ma talent ;-) mamy ich tysiące masa oprawionych, drulujemy specjalne papierowe albumy by nigdy nic nie zginelo! kochamy fotografię, modę i sztukę ;-) life is an art !

    ReplyDelete
  7. Sliczne zdjecia mimo, ze to nie jest sukienka w moim guscie ale buty sliczne. Moim zdaniem szczupłe kobietki powinny nosic obcisle rzeczy, dopasowane nie pogrubiajace je lub dające wrazenie bycia przy nadzieji.pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. nie przepadam za ''obcisłymi '' rzeczami chyba ze klasyczne ołówkowe kształty ;-) kocham dzwonki i ostajace od ciała kroje

    ReplyDelete
  9. A mi się najbardziej podoba to z Dominikiem:)

    ReplyDelete
  10. Powtarzam się, ale wyglądasz przepięknie;-) Zdjęcie z odbiciem w lustrze najlepsze;-)

    ReplyDelete
  11. piękny strój, piękne zdjęcia, piękna ty! :)

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz totalnie! i masz rację co do zdjęć-nie ma nic piękniejszego niż zdjęcie dzięki, któremu możemy cofnąć się do pięknych chwil w życiu :) Niż fakt, że można sprawić, że chwile są "mniej ulotne". :)

    ReplyDelete
  13. Genialny pomysł z filmikiem !!! naprawdę zaskoczyłaś mnie :))

    ReplyDelete
  14. Jestem zachwycona Toba i zdjeciami!
    Zdjecia cos pieknego, miejsce w ktorym odpoczywaliscie ma niesamowity potencjal i Wy to wykorzystaliscie ;)dzieki czemu my mozemy podziwiac te cudowne fotografie!!!

    ReplyDelete
  15. Co to za muzyka w filmiku? Po zatym widać lekkie skrępowanie, ale pomimo wszystko bardzo fajnie:)

    ReplyDelete
  16. film jak profesjonalna reklama la manii :)) zrobił na mnie ogromne wrażenie... WOW !!!!
    sukienka jest cudna, ale fanka la manii nie może powiedzieć inaczej :) kocham te ubrania, po prostu kocham !!!

    ReplyDelete
  17. Jak Ty flirtujesz a kamerą! W ostatnich sekundach tak się patrzysz w obiektyw, że aż mam ciarki ! ;)

    ReplyDelete
  18. szpieg z krainy deszczowców :) piękna sukienka.

    ReplyDelete
  19. świetnie dobrana muzyka do filmiku ;-)

    fajnie, oby więcej takich spontanów.....

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Fajnie wyglądasz z dużą klasą ))) Pewnie coś jest w powiedzeniu ,ze nie szata zdobi człowieka ale ileż ta szata daje !!!
    Nie umniejszając oczywiście klasie jaką posiadasz.Nie każda kobieta w pięknych kreacjach niestety ją ma.To się ma albo nie ma - nie da się nauczyc.
    Już wiem czemu tak świetnie wyglądasz we wszelkim obuwiu na płaskim obcasie ! Masz nogi do niebaaa.

    ReplyDelete
  21. a ja jestem na nie! wole Magde w bardziej dopasowanych ciuchach, ktore podkreslaja jej figure!:D zazdroszcze:)

    ReplyDelete
  22. ooooo rany filmik genialny :) a ty Madziu przeee pieknie wygladasz nawet moge stwierdzic,ze lepiej ty sie prezentujesz w tej sukience niz sama J.P. wiecej zdjec prosze dodasz jakas recenzje z wyjazdu kiedy?????? nie moge sie doczekac :)haha jestem uzalezniona normalnie wstaje rano kawka FB i blog passion4fashion :D nie ma dnia zebym do ciebie nie zagladala i czekam z niecierpliwoscia na kolejny secik,poscik,przyciagasz mnie jak magnes Madzix haha ;)czekam niecierpliwie na szczegolowy opis z wyjazdu Madziu buzki kochana

    ReplyDelete
  23. ;-) miło mi dzieki ;-) bedzie sporo postow

    ReplyDelete
  24. MADZIA przepiekne zdjeca przepiekny hotel ... marze o tym by kiedys sie tam znalezc :)
    dobrego masz MEZA:) tez chce takiego:) hihi chociaz ne twierdze,ze ja mam zle;)

    ReplyDelete
  25. Przepiekne zdjecia. Buty idealnie pasuja do tej sukienki.

    ReplyDelete
  26. Super pomysł z tym filmikiem! Mam nadzieję że będzie takich więcej.

    ReplyDelete
  27. swietny pomysl :) Zdecydowanie - Twoj Maz Madziu ma ogromny talent !! Gratuluje pamiatek (zdjec) z wyjazdu, kazde jest piekne i pelne pasji..

    ReplyDelete
  28. Piękny set, piękna modelka, piękne zdjęcia

    ReplyDelete
  29. I zowu przypatruje sie po 15 minut na jedno zdjęcie, niemoge od Ciebie oderwac wzroku...:)

    ReplyDelete
  30. pełne mistrzostwo niech inne blogerki się uczą i biorą przykład od najlepszych bo zdecydowanie Magda jesteś najlepsza,nie ma takiej w Pl przynajmniej dla mnie której byś nie przebiła. Masz styl absolutnie godny naśladowania będący wzorem dla tysięcy polek wrodzoną klasę i szyk oraz miłość i pasję do pięknych rzeczy która bije na kilometr. Idź do przodu dziewczyno nie oglądając się na innych bo robisz kawał świetnej roboty kiss

    ReplyDelete
  31. już dawno zostawiłam za sobą ;-) dziękuje ślicznie za tak miłe słowa

    ReplyDelete
  32. Pomysl na filmik rewelacyjny i muzyka w tle (lepiej nie mogliscie wybrac) , pewnie sie znowu powtorze wygladasz slicznie ale jak to u Madzi pelen profesjonalizm i nic przypadkowo sie nie zdarza i za to wlasnie m.in tutaj zagladam :) Kazdy szczegol jest dopracowany , bez zbednego chaosu i misz-maszu ,uwielbiam sie rozczytywac i rozpieszczac moje zmysly bo forma przekazu i prezentacji zdecydowanie to robi . Swietnie sie uzupelniacie z Mezem i widac to na kazdym kroku ilekroc otworzy sie nowy post. Uwielbiam:))) :*

    ReplyDelete
  33. oglądając filmik miałam nadzieję, ze usłyszę w końcu Twój głos... może następnym razem :) pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  34. Przepiękny filmik - zgadzam się z przedmówczyniami - mógłby być reklamą. Gratuluję!!!!

    ReplyDelete
  35. Wow, świetny filmik, jak reklama sukienki..., wyglądasz na bardzo pewną siebie kobietę, która lubi kokietować :)

    ReplyDelete
  36. Czy już kiedyś koś powiedział Tobie, że pięknie się poruszasz!!!

    ReplyDelete
  37. Ostatnie spojrzenie na filmiku i przeszły mnie ciary. Dziewczyno, Tyś powinna zostać profesjonalną modelką! Uwielbiam Cię :)

    ReplyDelete
  38. jakoś dziwnie ta sukienka przypomina mi tą którą miała na sobie Victoria Beckham na ślubie Williama i Kate, czyżby La Mania się zasugerowała?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts