Behind the scenes Louis Vuitton S/S 2012 Ad Campaign

Wcześniej pisałam o nowych torebkach a tu możecie obejrzeć jak pięknie prezentuja się na "żywo".

 




 

Comments

  1. Mdziu ja z innej beczki.Bardzo podobał mi sie twój sweterek Karen MILLEN czarny z białym kołnierzykiem.czy jest możliwośc go u ciebie zamówić?ile kosztuje a jeśli ty go nie możesz sprowadzić to gdzie moge go kupić?patrzyłam na jej stronie ale niestety nie ma.BYłabym wdzięczna

    ReplyDelete
  2. http://www.karenmillen.com/Knit-with-white-collar/Clothing/karenmillen/fcp-product/903000057341 prosze jest na jej stronie

    ReplyDelete
  3. Jak słodko sie zrobiło :-) Moim zdaniem torebki znacznie lepiej się prezentują w stylizacjach kolekcji ss2012 niż jako same.
    A wracając do pokazu La Mania na LFW i przypominająć sobie pokaz LV ss2012, to będzie to kolejny baśniowy pokaz... Jestem bardzo ciekawa efektu.
    Madziu, powiedz proszę,czy wiesz może czy będzie problem z dostępnością w salonach LV lub Chanel toreb plażowych? Pisałaś, że to must have, więc pewnie niejedna się na nie "rzuci". Chciałabym którąś z nich kupić, jak wejdą do sprzedaży:-) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Bardzo przesłodzona kolekcja. Cały look w pastelach jakoś do mnie nie przemawia. Zastanawiam się jak będzie można zaadaptować pastele na codzień w zwykłych stylizacjach (nie tych z wybiegu). Z torebek super jest model MAMA. Ten koszyk nie wygląda najlepiej - raz że zupełnie to niepraktyczne, nieładne i jakies takie infantylne. Czekam na Twoją stylizację z udziałem pasteli. Pozdrawiam E.

    ReplyDelete
  5. świetny filmik, lubię takie słodkie klimaty :)

    ReplyDelete
  6. dziekuje Ci serdecznie byłam na tej stronie ale nie wiem jak ja szukałam :)dziekuje CI jesczcze raz.Fjnie bo też wysyłaja do Polski.
    Nawiązujac do toreb plażowych mi bardzo przypadły do gustu plażowe i nie tylko longchamp model la pillage.fajne sa w galerii Mokotów jest ich sklep kupiłam podrózna tzn model podreczny bagaż do samolotu fajna też.mam też model shopping bag też cudo no i wczoraj tez dostali piekne kolory plażowych toreb.rozeszły sie jak ciepłe bułeczki.ja sie niestety nie załapałam ale zamówiłam sobie.mówie wam dziewczyny sa nie drogie 395 zł a sa super.wracajac do modelu shopping bag bardzo sie sprawdza dla Młodych MAM , z tego wzgledu że jak sie idzie z dziećmi to trzeba zawsze spakowac tez inne rzeczy potrzebne dla naszych pociech-wiem cos o tym mam dwójke.Do reklamówki to raczej obciach a w takiej shopping bag to fajnie wyglada.Zreszta we francji te torby to już klasyka.moja teściowa-która jest Francuska nie wyobraza sobie bez nich wyjscia np na zakupy.sa one bardzo bardzo popularne.sa w różnych wersjach tak jak pisałam wcześniej a cena nie powalająca.widze ze w WARSZAWIE też już przyszła na nie moda bo dużo babek widuje na ulicach w tych shopping bag:)zreszta o czymś to mówi ze te torby sprzedaja sie w ekspresowym tempie.Nasza modelka Anja Rubik miała taki bagaż podreczny w kolorze gołebim-ale to była wersja limitowana i już ich nie ma w sprzedaży.Naprawde Wam polecam.Ceny nie sa szokujące a te torby to już sa klasyką.przypomina mi sie obraz francuzek (który czesto obserwuje w Paryżu )- baleriny torebka chanelka no i longchamp shopping bag z której wystaje bagietka:):)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts