Trening rozpoczęty ;-)

 Dziewczyny mam pierwszy trening za sobą i muszę Wam powiedzieć że czuję już zakwasy ;-)
 1,5 godziny ćwiczeń dało mi w kość , ale wiem że z treningu na trening będzie łatwiej. Mam cichą nadzieję, że osiągne swój cel!





Comments

  1. ale czemu tak pusto na sali? chyba Madziu byłaś wcześnie rano :)

    ReplyDelete
  2. tak i dobrze , bardzo mi to pasowało ;-)

    ReplyDelete
  3. Swietny pomysl z ta silownia. Ruch i jakikolwiek wysilek fizyczny jest jak najbardziej wskazany dla zdrowia i dobrego samopoczucia. Jak czesto planujesz chodzic na silownie?

    ReplyDelete
  4. czy ty nawet na silowni musisz wygladac doskonale???? fajnie ze zaczelas, ja tez musze... zbieram sie w sobie poki co i proboje znalesc wolna chwilke.Probgowalas Magda vibro plate? ja cwicze na tym rewelacja polecam.czy to Pan trener ci fotki robi na silowni hehehe

    ReplyDelete
  5. Czy mogłabyś stworzyć post o rozpoznawaniu oryginalności szalików Burberry? Jest tego mnóstwo na allegro i jak tu się nie naciąć? Z góry dziękuję

    ReplyDelete
  6. Ewa 3 razy w tyg po 1,5 godzinki

    ReplyDelete
  7. vibro plate nie próbowałam , na jakie partie ciała dobre to urzadzenie?

    ReplyDelete
  8. oj myślę że za często te 4 razy w tygodniu po 1,5 h. Lepiej iść 1 raz na basen i 1 na siłownię.... ja chodziłam na sam basen około 3 miesięcy momentalnie schudłam, a przy tym wszystkie mięśnie pracują i nie ma zakwasów.
    No i po basenie jestem wypoczęta.. a po siłowni ...
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Magdo jaki masz naturalny kolor włosów ?

    ReplyDelete
  10. W końcu trening czyni mistrza:-)
    Ja zaczynam z jogą. Mam nadzieję, że faktycznie wyciszy...

    ReplyDelete
  11. vibro ujedrnia cialo, zmniejsza celulit.Fajnie sie na tym cwiczy :http://www.youtube.com/watch?v=-k2kmQUK2fE&feature=related tutaj sobie zobacz.Naprawde polecam po tygodniu skora jest fajnie napieta i jedrniejsza. dziala to na kazda partie ciala :)

    ReplyDelete
  12. hlmz napisalam 3 razy w tyg nie 4

    ReplyDelete
  13. Jestem pelna podziwu. 3 razy w tygodniu po 1,5 godziny to naprawde czesto. Ja mam czasem klopot z wybraniem sie do silowni raz na miesiac, wiec gratuluje Ci motywacji.

    ReplyDelete
  14. mam nadzieję że osiągniesz cel, życzę wytrwałości ;)

    ReplyDelete
  15. A ja cieszę się, że i tym razem okazałaś się być moją wielką inspiracją Magdo, i za to bardzo Ci dziękuję. Też się zebrałam w sobie i ćwiczę pod okiem trenera, nie wiedzieć czemu, on cieszy się bardziej niż ja, chyba lubi wyzwania ;) Łączę się w bólu(zakwasy!):D

    ReplyDelete
  16. Najważniejsze, to wybrać dla siebie odpowiedni sport i życzę Ci Madziu, byś wytrwała! Ja osobiście szukałam tego odpowiedniego sportu. I tak: kilka lat pływanie, później fitness, pilates, aż w końcu tenis, który służy mi od kilku sezonów. Wspaniała zabawa, sporo wysiłku i potu, ale satysfakcja gwarantowana. I co najistotniejsze to, że nie nudzi mi się :-)

    ReplyDelete
  17. Profesjonalnie podeszlas do zadania;)czy u Was w Leicester tez sa silownie 24 h? na pewno osiagniesz cel jezeli bedziesz konsekwentna.Kazdy wybiera cwiczenia odpowiednie dla siebie.Gwarantuje Ci Magda,ze sie uzaleznisz od cwiczen:)ja nie chodze na silownie,ale biegam codziennie po 1h rano przed praca,a czasami wieczorem jak nie zdaze.Jezeli wypadnie mi dzien bez biegania zle sie czuje,jestem ewidentnie uzalezniona.Nie wiem jak w uk.ale u nas bardzo duzo ludzi uprawia sport,szczegolnie jogging.Wiek nie gra roli,a zima i jesien to najlepszy czas na bieganie i uprawianie sportu jakiegokolwiek.

    ReplyDelete
  18. A ja od końca roku 2011 rozpoczęłam trening pilates... zakwasy? Inne niż zawsze...brzuch boli (teraz już mniej) jakby coś w rodzaju bólów menstruacyjnych;) A uda w tak dziwnych miejscach nigdy mnie jeszcze nie bolały;) Ale widzę, że to działa... . Jestem szczupła, staram się zdrowo odżywiać, ale lubię o 23-ciej zjeść pizzę lub pół tabliczki czekolady. Rozpoczęłam treningi dla zdrowia i jeszcze bardziej jędrengo ciała. Trzymam kciuki za wytrwałość moją, Twoją Magdo i innych dziewczyn:):)

    ReplyDelete
  19. Madziu, będę trochę wścibska, kto robił w takim razie zdjęcia? Czyżby sam trener? ;-)

    ReplyDelete
  20. mąż, chodzimy razem ;-) pani trener usiadła na chwilę widac ją z daleka ;-) mi chodzi tylko i wyłącznie o jędrniejsze ciało , lepszą kondycję i chcę zgubić trochę brzucha ;-) ale tylko troszkę

    ReplyDelete
  21. Pewnie wyjde na jakas nawiedzona;)jak to napisze.Ja rowniez jestem szczupla,nawet bym powiedziala dosyc chuda,ale pizza,czekolada o 23:)))) 'balabym sie':))

    ReplyDelete
  22. patrzac Magda na pierwsza fotke,mozna stwierdzic,ze jestes 'maniaczka sportu'bo masz bardzo ladnie wyrzezbione cialo,ale jest to jak najbardziej zrozumiale,ze kazdy z nas,chce wygladac jak najlepiej i sama najlepiej wiesz co chcialabys poprawic

    ReplyDelete
  23. Nie wątpię, że chodzi Ci o ujędrnienie i kondycję, bo z taką figurą nie musisz walczyć ze zbędnymi kilogramami. Natomiast dla samego zdrowia jest to bardzo ważne. I super, że masz wsparcie męża. Będziecie się wzajemnie mobilizować, a i jemu się przyda :-)
    Dobranoc.

    ReplyDelete
  24. Zazdroszczę determinacji!:) Oj Kochana, mi też my się przydało...nie dla zbicia wagi, ale dla tego brzuszka, zdrowia i kondycji:) Oby tak dalej! Publicznie się zawzięłaś, więc musisz chodzić! Trzymam kciuki!

    ReplyDelete
  25. tak jest chyba najlepiej-ćwicząc pod okiem trenera, samemu nie ma tej determinacji, ja ostatni codziennie robię sobie szybki spacer, i zmieniam dietę. wytrwania życzę ;)

    ReplyDelete
  26. Ja musze sie zgodzic ,ze nawet na silowni wygladasz doskonale. Zycze wytrwalosci Wam obojgu:)

    ReplyDelete
  27. Figurke masz piękną ale taki ruch to każdemu jest wskazany :) ja na siłowni najbardziej lubię orbitrek i rower, szczególnie jak obok ćwiczy koleżanka i cały czas plotkujemy sobie ćwicząc :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  28. Zgadzam sie w 100% z @Weroniką@ :)

    ReplyDelete
  29. Nawet na silowni prezentujesz się jak modelka,życzę wytrwałości a efekty na pewno będą.Ja od nowego roku zaczelam pilates,bo kręgosłup mi wysiadł a to podobno dobre.Gorsze,że lekarz radzi mi pływanie a ja nie umiem,zaliczyłam na razie dwie lekcje,ale muszę powiedzieć,że na pewno nie jestem ukrytym talentem pływackim.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Ja też się wybieram na siłownię, ale moja figura wymaga znacznych poprawek. Marzy mi się 3-4 razy w tygodniu, ale mogę tylko w weekendy. Warto choć tyle.A Tobie gratuluję startu!

    ReplyDelete
  31. Podziwiam Cię, jest pełno dziewczyn, kobiet które tylko narzekają, że są za grube, ze tu jest za dużo itp. A Ty z takim ciałem pracujesz nad ulepszeniem, grzeszysz! ;-)

    ReplyDelete
  32. Super :) Ja też ćwiczyłam z trenerem, chodziłam na zajęcia w basenie,na taniec i wyglądałam świetnie, nie miałam grama cellulitu i kaloryfer na brzuchu. Teraz nie mam tak czasu chodzić, bardzo rzadko to robię i wyglądam okropnie :/ Podziwiam za motywacje :)

    ReplyDelete
  33. Jeśli chcesz ujędrnić ciało to vibro plate to naprawdę dobre rozwiązanie ćwiczysz na tym 10 min które zastępuje 1,5 h treningu tam pracuje każda parta ciała. Wiem, że na Fb lubisz również Profil Ewa Chodakowska trener czy próbowałaś jej ćw? Są również dobre. Życzę dużej motywacji!
    Ps 11 lat trenowałam basket grałam już nawet w ekstraklasie jako 16stoletnia dziewczyna, niestety moje zdrowie a dokładnie kręgosłup nie pozwolił mi na dalsze spełnianie marzeń (lekarze straszyli mnie wózkiem)
    Po 4 latach przerwy poszłam pierwszy raz na siłownię i było bardzo ciężko! Na pewno przyjdzie moment gdzie będziesz chciała się poddać wtedy zaciśnij zęby a efekty będą nieziemskie :) Choć nie oszukujmy się Magdo nie jedna kobieta chciałaby mieć taką figurę jak Ty! Ale się rozpisałam :) Miłego dnia Życzę

    ReplyDelete
  34. Szczerze mówiąc to nie lubię początku roku i początku wiosny na siłowni - wtedy następuje atak tzw. "słomianych zapałów". "Słomiane zapały" najczęściej przychodzą w grupach, zajmują sprzęty, na których niespecjalnie ćwiczą, tylko plotkują,często wchodzą na zajęcia grupowe dla zaawansowanych,gdzie nie znają kroków i sekwencji powodując małe zamieszanie, a często i upadki.
    Na szczęście po jakichś 2-3 tygodniach po "słomianych zapałach" nie ma już śladu, a stali bywalcy mogą spokojnie ćwiczyć :)
    Od lat chodzę na siłownię 5 razy w tygodniu i kondycję mam lepszą niż 15-latka. Ostatnio dołożyłam do tego w pozostałe 2 dni zumbę i wszystkim serdecznie polecam - świetna zabawa.

    ReplyDelete
  35. A ja uwielbiam ćwiczyć od kwietnia do pierwszych przymrozków biegam z psem codziennie rano a w zimie zumba i tbc 5x w tygodniu. Magda wyglądasz super na siłce.

    ReplyDelete
  36. Madziu apropo zgubienia brzycha co trenerka ci wskazala to znaczy jakie cwiczenia?ja biegam i mam zamiar zapisac sie na aerobik ale nie wiem czy warto?co polecasz ja nigdy nie korzystalam z silowni?wiecej ruchu,zdrowsze odzywianie moje noworoczne postanowienia ;)buzki

    ReplyDelete
  37. nie naleze do tej grupy ''słomianych zapałów'' pozdr

    ReplyDelete
  38. W Polsce,niestety zdrowy tryb zycia jeszcze nalezy do rzadkosci,to samo mozna powiedziec o joggingu,nie jest to powszechne zjawisko spotkac ludzi biegajacych przed praca.Nie weszlo to jeszcze w nawyk.Jak dla mnie i nie tylko,biegac mozna caly rok,niezaleznie od pory roku,w zimie rowniez,wtedy tylko potrzebne jest odpowiednie obuwie.

    ReplyDelete
  39. Zaczęłam swój trening dzisiaj, natomiast bardziej zależy mi na zrzuceniu zbędnych kilogramów. Co mnie zdziwiło, trener więcej mi tłumaczył i pokazywał, więc w zasadzie kompletnie mnie nie zmęczył. Nie wiem co świadczy o skutecznym treningu, czyli takim w którym spalamy trochę sadełka.. Zmęczenie czy jego brak? Jak myślicie? Czy powinien to być faktycznie spory wysiłek, czy tylko taki lekki dla "przyjemności" o ile tak mogę to ująć? Pozdrawiam wszystkie kobietki ćwiczące;)

    ReplyDelete
  40. jak dla mnie to liczy sie ruch-ruch i jeszcze raz ruch nie wiem jak zsiownia bo nie chodzilam w sumie dla tego,ze kojarzy mi sie z miesniami a ja za duzo umiesniona byc nie chce i dla tego wybralam jogging,bylam na zumbie bardzo polecam przez 1 godz.caly czas w ruchu odpoczynek 30s.na lyk wody i dalej,czulam miesnie brzucha,ramion,nog wszystkie czesci ciala pracowaly,pot lal sie po koszulce i co jeszcze w zumbie uwielbiam,jest muzyka i ruszasz sie w jej rytm,:) i mysle rowniez zeby wybrac sie na aerobik :) nie wiem co jest lepsze czy silownia zumba,aerobik,?jak myslicie dziewczyny macie jakies doswiadczenia?buziaki :)

    ReplyDelete
  41. Więc na mięśnie to trzeba sobie zapracować chodząc nawet 5x w tygodniu po h to mięśnie nie urosną Ci takie jakie maja kulturystki one ćwiczą z dużym obciążeniem godzinami, odpowiednio jedzą i biorą suplementy takie jak specjalne węglowodany czy białka. Najlepiej jest zróżnicować jak najbardziej ćwiczenia czyli super jak chodziłabyś i na siłownie i na zumbę i na aerobik. Najlepiej na zmianę czyli dzień w dzień coś innego. Wtedy zobaczysz bardzo szybko efekty. Co do biegania to też jest ważne żeby zmieniać tempo podczas biegu, wtedy na maxa podkręcasz metabolizm. A jak byś biegała rano a wieczorem ćwiczenia to byłoby najlepiej.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts