Love it ....






Comments

  1. DominikaG
    "Faith..." też uwielbiam :)

    ReplyDelete
  2. Oj Madziu,
    wiedziałaś, jaki cytat umieścić na pierwszym miejscu. Pozdrawiam szczekających anonimków, którzy chcą wyładować swoje frustracje ;-)
    Pociągnę wczorajszy wątek włoski: tua vita privata e tua problema (jeszcze raz podziękowania dla E.)
    Marysia

    ReplyDelete
  3. Ja magda ostatnio doszlam do wniosku po czytaniu tych anonimow ze ty im powinnas pisemne podziekowanie wystawic . bo czasami jak piszesz ile do ciebie wiadomosci przychodzi ... oni ci tylko przysloge robia . kazdy glupkowaty anonim ktory tu wchodzi zeby napisac cos niemilego to jedno pstrykniecie na liczniku odwiedzic . wiadomo ze im wiecej odwiedzin tym lepsze notowania bloga . i tym sposobem normalni ludzie tez sie dowiaduja o twoim blogu . Patrzac w przyszlosc im wiecej odwiedzin tym bardzie rozpoznawalny blog . wiec te aninimy niezly marketing robia . hihih pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. co to oznacza ? bo nie zna ang

    ReplyDelete
  5. Fajnie jak o anonimach się wypowiadają osoby podpisane właśnie ,, anonim,, haha
    Co oznacza taka forma podpisu chyba każdy kto bywa na blogach wie ... więc o co chodzi ?
    A co do pierwszego cytatu to owszem jest jak najbardziej na miejscu i nie tylko co do bloga czy blogów ,Zyciowa zasada ...ale KAŻDY CZŁOWIEK ma niestety tendencje do oceniania innych mniej czy więcej ale ma .Jednych oceniamy pozytywnie , bo się nam podobają i lubimy ich a innych negatywnie bo nie odpowiadają nam .
    Nie popieram bezczelnej krytyki ale niech mi ktoś powie ,ze nie ma w swoim życiu kogoś kogo krytykuje i nie ocenia pozytywnie bo go nie lubi .
    Podobno konstruktywna krytyka to dobra krytyka ...podobno bo nie wiem .
    Magdo czekam na kolejne stylizacje i nie ważne jaka będzie ich ocena .Nie każdemu musi się wszystko podobać prawda .
    J.

    ReplyDelete
  6. ,,tua vita privata e tua problema ,,- prywatnosc jest prywatna dopóki się z nią nie zaczniesz dzielić publicznie .
    J.

    ReplyDelete
  7. A dlaczego nie opublikowałaś mojego komętarza?

    ReplyDelete
  8. Bardzo wyraziste i madre przeslania....

    W zyciu doswiadczamy chwil milosci , radosci , zazdrosci ,bolu czy zwatpienia . Wazne jest by kazdy z nas znalazl dla siebie maksyme, madrosc zyciowa , ktora bedzie sie kierowal , dzieki ktorej nie zlamie swojego kregoslupa moralnego , nie pozwoli na ingerencje innych oraz przejdzie przez zycie z podniesiona glowa .
    w 1941 r. W. Churchill wyglosil przemowienie , w ktorym zawarl kilkakrotnie slowo Never ..czyli nigdy , dzis przypisuje sie jego autorstwu maksyme : "Never,never, never give up"-Nigdy , nigdy , nigdy sie nie poddawaj- i bez wzgledu na to czy te slowa padly czy nie w zyciu kieruje sie wlasnie ta zasada .Ponadto "What doesn't kill you makes you stronger" -Co Cie nie zabije to Cie wzmocni -jest dla mnie prawda oczywista .
    E.

    ReplyDelete
  9. Magda nie ma się co przejmować tymi komentarzami ludzie byli, są i będą zazdrościć, rób dalej swoje . Ja uwielbiam twojego bloga jest jednym z najlepszych jakie odkryłam w 2011 roku i życzę Ci w tym samych sukcesów i dziękuje za dzielenie się z nami informacjami, opiniami, zdjęciami! Bebe

    ReplyDelete
  10. magda co sie stalo ze tak milczysz??

    ReplyDelete
  11. mam nadzieje ze nic sie nie stalo wctwoim zyciu zlego co by mialo wplyw na ten wpis
    wiesz ze uwielbiam ciebie i stylizacje aqa innymi sie nie przejmuj

    ReplyDelete
  12. to sie bardzo ciesze

    ReplyDelete
  13. niedlugo komunie swiete moze doradzisz jak sie ubrac? bo nie mam pojecia

    ReplyDelete
  14. magdaleno nie milcz tak od 2 dni daj wpis

    ReplyDelete
  15. Jakie to prawdziwe, a tak rzadko spotykane w rzeczywistości, zwłaszcza pierwszy cytat...
    Piękne słowa! ;-)

    ReplyDelete
  16. Pierwszy cytat świetny i taki prawdziwy w dzisiejszych czasach.

    ReplyDelete
  17. Magdzie zabrakło rzeczy.Więc nic nie dodaje.

    ReplyDelete
  18. hahhaha ;-) oj droga anonimko ciuchy to ostatnia rzecz ktorej u mnie w domu by moglo zabraknac, dlugo nie bedzie moich stylizacji wiec poszukaj sobie miejsca gdzie indziej , pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Magda czeka na ubrania swoich klientow. Focie na tle szafy lub w ogrodzie i odsylamy klientkom, prawda? Gdzie podziala sie pierzasta spodniczka d&g? Juz oddana klientce?

    ReplyDelete
  20. hahaha jeszcze lepszy ;-) pierzasta spodniczka lezy w kartoniku u mnie w szafie , lzej Ci? ja nie mam swoich ciuchów wszystkie sa pozyczane mam jedynie majtki i 2 pary skarpet z bawełny i to tej szytej w Bangladeszu

    ReplyDelete
  21. idz sobie na na bloga z ktorego pszyszlas bo wiem skad jestes dziewczynko ;-)

    ReplyDelete
  22. madziu zamykasz bloga? ze piszesz ze niedlugo juz twoich stylizacji nie bedzie

    ReplyDelete
  23. kurde madzix nie rob jaj ja uwielbiam twoje stylizacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. niestety mam inne sprawy na glowie teraz stylizacje to ostatnie o czym teraz mysle, nie wiem ile to potrwa bloga nie zamkne od czasu do czasu beda nowe wpisy, przykro mi

    ReplyDelete
  25. anonim Ola ;-) nie musis zmnie straszyc ze nikt tu nie zaglada i niedlugo przestana wszyscy bo ja nikogo nie zmuszam do czytania bloga , poza tym liczba wyswietlen mowi co innego , pozdrawiam Ole zycze jej miłego dnia ;-)

    ReplyDelete
  26. Madziu,
    mam nadzieję, że zamieścisz od czasu do czasu Twoje stylizację, które uwielbiam. Zreszta mąż też, który ceni sobie ponadczasową prostotę i elegancję.
    DO ANONIMA Z 01:57 żeby mu było lżej: z pewnością klientką pierzastej D&G była sama Maryla Rodowicz, bo widziałam ją w niej kilka tygodni temu. Schudła, to i może wcisnęła się w Madzi rozmiar;-)
    Marysia

    ReplyDelete
  27. do anonima

    A nawet gdyby magda tak wlasnie robila ze bierze ciuchy klientek i je tu pokazuje to co ? ona ma bloga zey pokazac mode a nie to ile i za ile ma w szafie . my tu mamy ogladac kombinacje kolorystyczne sety w roznych polaczeniach nie wszystkim znane . kobiety wchodzace tu zeby zobaczyc look magdy nie powinny sie interesowac hmm ile kosztowala ta spodniczka tylko hmm fajnie ze ta spodniczka idzie w parze z ta koszulka wiec po co sie tu wylewasz od wczoraj ? najpierw zrozum na czym polega blog modowy a pozniej wydawaj opinie . nawet jesli magda tak robi nie wiem nie wnikam nie moja sprawa czy to jej spodniczka czy nie jej czy placila visa gotowka czy nakredyt wziela to nie jest moja sprawa . ja tu wchodze bo widzac na niej ta spodniczke w takim i takim polacznieu mam opcje do wyboru z czym ja ja moge zalozyc .

    jesli by tak robila to tylko brawo za swietny marketing . pokazujac takie looki zacheca nas do ogladania jej bloga . ona zadowolona bo duza ogladalnosc i my zadowolone bo wreszcie blog gdzie mozesz zobaczyc cos innego niz kupione za 19.99 .

    zobacz na marki nie szukajac daleko nowa marka powstala bizuu szulim pokazuje sie na wszsytkich wyjsciach w sukienkach od bizuu . czy sa jej niewiem pewnie nie ale nie o to chodzi ona jest dobrze ubrana zawsze na 5+ i marka ma reklame bo jak ja ogaladam szulim w tej x sukience to mysle wow fajnie wyglada na wieszaku nie wygladala tak fajnie . i tu tez jest na tej samej zasadzie wiec daj spokuj i przestan z debilnymi pytaniami . tylko ogladaj zbieraj to swinki skarbonki to moze w 2035 znajdziesz gdzies taka spodniczke w outlecie i tez sobie kupisz

    Magda sorry za dlugi wpis malo sie wypowiadam tu ale jak juz pisze to wszystko co chce powiedziec ciebie pozdawiam N

    ReplyDelete
  28. dziekuje za komentarz N, nie robie tak jedyne co pokazuje to czasmi rzeczy ktore kupily jest kilka postow i jest zaznaczone ze dla klientek, komus znowu zazdrosc przyslonila zdrowy rozum, no pewnie i moze chodze w nich i pozniej uzywane sprzedaje? niech te anonimy zastanowia sie nad tym co pisza bo smiech tylko ogarnia nas gdy czytamy takie rzeczy

    ReplyDelete
  29. Magda czy ty sie orientujesz czy moncler robi sale ? pozdr

    ReplyDelete
  30. tak na wybrane modele 20-30 %

    ReplyDelete
  31. bo na stronie nadal nic nie ma . wiec sie zastanawialam . nigdy u nich nic nie kupilam w czasie przecen ale tak pytalam

    ReplyDelete
  32. Madzia wracaj do nas szybko .... mam nadzieje ze u ciebie wszystko ok i niebawem znow wrocisz i bedziesz zachwycac.Trzymaj sie cieplo :)

    ReplyDelete
  33. Coś musiało się wydarzyć że Magda tak zniknęła. Na FB zrobiła czystki. Życzę całej rodzinie dużo zdrowia i szczęścia. Mam nadzieję że trudny czas szybko minie i blog wkrótce wróci na obroty a Magda zacznie robiż nowe stylizacje. Pozdrawiam EWA

    ReplyDelete
  34. Ja rowniez dolaczam sie do Sylwii vel Syskiartystki i wszystkiego dobrego ,cokolwiek bedzie powodem mniejszej absencji Twojej na blogu,to zycze pozytywnego rozwiazania sprawy...

    ReplyDelete
  35. Magda jest bardzo zajęta praca Hahahaha A może robieniem loda męzowi.

    ReplyDelete
  36. Madziu juz nam Ciebie brakuje .
    Z calego serca ,zycze tego czego najbardziej w tym momencie potrzebujecie . Ten Blog to czesc zycia ,razem z Krzysztofem wlozyliscie w niego ogrom pracy .Cieszycie ,bawicie i fascynujecie sie moda ....a nie ma nic piekniejszego w zyciu niz pasja.Przychodza jednak takie momenty kiedy czlowiek chce odrobine prywatnosci pozostawic tylko dla siebie ....innym pozostaje te decyzje jedynie uszanowac .
    Powtarzajac slowa z wczoraj " Never , never,never give up " W.Ch. , zycze powodzenia w kazdej dziedzinie zycia ....oraz szybkiego powrotu :) We will miss you .
    E.

    ReplyDelete
  37. dziekuje anonimce od ''loda'' za zacny komentarz wniøsl wiele do mojego zycia, dziekuje

    ReplyDelete
  38. takie teksty też lubię, ale ten ostatni chyba pierwszy raz przeczytałam

    ReplyDelete
  39. Anonim z 7:22- jaka patologia taki jezyk. Magda nie przejmuj sie chamskimi komentarzami. Ktos kto wypisuje takie rzeczy na blogu czy forum musi miec naprawde nierowno pod sufitem . Nawet nie trac energii na tych ludzi , bo oni tylko czerpia z tego satysafkcje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts