Christian Louboutin - 5 questions

 




 

Comments

  1. Christian Louboutin jest prawdziwym ewenementem w swiecie mody. I mowiac "ewenement" (spotkalam sie rowniez z interesujacym angielskim okresleniem "luxury refugee" oraz "rare bird in today's luxury goods industry") mam na mysli fakt, iz w dobie drapieznego kapitalizmu, fuzji, przejec i dazenia do powiekszania zyskow za wszelka cene, Louboutin nadal pozostaje wlascicielem zalozonej przez siebie firmy i bardziej niz wzrostem sprzedazy, zainteresowany jest jakoscia swoich produktow. Pomimo wielu atrakcyjnych ofert, skierowanych ze strony wielkich holdingow, Louboutin wciaz nie jest zainteresowany sprzedaza swojej firmy (co nie oznacza, iz w ktoryms momencie jednak do tego nie dojdzie). Jeszcze pare lat temu Louboutin zatrudnial zaledwie 35 osob, nie przywiazywal wagi do reklamy, a jego firma nie miala nawet dzialu marketingu. Oczywiscie biorac pod uwage fakt, iz ilosc sklepow Louboutina wzrosla z 7 w 2006, do 31 w 2010 i 48(!) w roku ubieglym, latwo sie domyslec, ze wzrosla znacznie liczba pracownikow. Natomiast co do dzialu marketingu, nie bylabym zdziwiona, gdyby nadal nie istnial. Cala filozofia Louboutina to tworzenie pieknych produktow o bardzo wysokiej jakosci.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts