Inspiracje ....






Comments

  1. Widzę,że Sylvie van der Vaat gości często u Ciebie,lubię jej styl.To bardzo mila i ciepła osoba.Miała tez w ostatnim czasie poważne problemy zdrowotne z których wyszła zwycięsko.Zina

    ReplyDelete
  2. Dla mnie Sylvie jak wiekszosc zon pilkarzy jest odporna na wiedze. Siedzi w jury niemieckiego Mam Talent od dawna, a jednego zdania bez bledu nie potrafi powiedziec. Inteligencja nie grzeszy, ale musze przyznac, ze faktycznie jest bardzo mila.
    Twoj styl Magdo bardziej mi sie podoba, Sylvie czesto jest przesadnie bogato ubrana z duza iloscia bizuterii.

    ReplyDelete
  3. druga stylizacja niesamowita, prosta i elegancka ale torebka i dodatek sprawiły, że jest lekko w stylu casual,super :-)

    ReplyDelete
  4. Dziewczyny chciałam Wam policić blog modowy FashionMugging prowadzi go mloda dziewczyna,polecam gorąco.Jest naprawdę bardzo mało fajnych blogów na poziomie.Madziu zajrzyj jak bedziesz mogła w ostanim poscie jest Twoja torebka tylko w innym kolorze,jestem pewna,ze oryginał-chyba,że się mylę Zina

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam Sylvie przeszła ciężka drogę w chorobie a wciąż emanowała pozytywną energią.Jest niesamowita a jej stylizacje no cóż dla jednych mogą wydać się za "bogate" dla mnie osobiście są idealne i bardzo spójne z jej osobowością :-)))

    ReplyDelete
  6. Kochana Magdo, mam do Ciebie naprawdę wielką prośbę, czy mogłabym zrobić wpis na Twój temat?
    Jako mój autorytet modowy i nie tylko, chciałabym zebrać o Tobie trochę informacji, z Twojego bloga i napisać naprawdę rzetelną notkę, myślę że każda dziewczyna powinna tutaj zajrzeć, a przynajmniej każda z tych, które naprawdę kręci to co robisz.
    Mnie kręci niezmiernie, dlatego proszę Cie o to. Wyznaczasz nowe ścieżki w mojej głowie :)

    ReplyDelete
  7. Pani Magdo czy można kupić u Pani futerały na iphone 4 np chanel ? Jeśli tak to mniej więcej w jakich granicach cenowych ? Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. co do notki na moj temat rowniez prosze o kontakt

    ReplyDelete
  9. Weszlam na tego bloga, ale tak sie do Ciebie Madziu przyzwyczailam, ze żaden blog mi sie tak nie podoba jak Twój! Prowadzisz zbyt wysoki poziom, żeby ktoś mógł Cię przebić :)
    Stylizacje przecudowne... Jak zwykle z reszta.

    ReplyDelete
  10. A mam pytanie kto jest na drugim obrazku.?. Inspiracje super

    ReplyDelete
  11. Jestem tego samego zdania co EdytKa. Nie ma lepszego bloga od Twojego Magdo. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. Torebka tej z fashionmugging to nie birkin chyba ze sie myle bo w tym poscie dobrze widac i ma podpisane nawet ta torebke "look-a-like-bag" czyli ze wygladajaca jak chyba ze sie myle ale pamietam ze magda pisala ze w birkin jest napis hermes nad klamra

    w tym poscie jest torebka z bliska

    http://fashionmugging.blogspot.com/2011/10/podgladnelam-dzisiaj-nowa-silesie-city.html

    jesli sie myle to przepraszam i Magdo popraw mnie nie znam sie tak jak Ty :)

    ReplyDelete
  13. a już znalazlam nawet wypowiedz bloggerki fashionmugging ze to nie jest birkin tylko "wierna kopia"

    tu jej wypowiedz :

    FashionMugging said...

    @ all Anonymous: Marka nie jest wyznacznikiem posiadania stylu. Przeciez nawet sieciowki kopiuja wzory i desenie najznakomitszych projektanow. Wezmy jako przyklad Lity od Jeffrey'a Campbella, ktorych plastikowe odwzorowania mozna dostac w pierwszej lepszej bershce czy stradivariusie. Zyjemy w swiecie podrobek, wiec tak, to fakt, ze torebka nie jest oryginalna. Jest bardzo dobrze zrobiona, wierna kopia Birkin. Nie mialam na celu wprowadzac czytelnikow w blad. Po prostu zakladalam ze wszyscy wiedza ze posiadanie tej torebki Hermesa wiaze sie z przynaleznoscia do bardzo elitarnego grona, ktorego poki co nie jest mi dane reprezentowac :)
    Skoryguje wszystkie poprzednie wpisy i okresle ja jako jej wierny substytut, zgodnie z prawda. Kazdy popelnia bledy, ale to dzieki tym nieco bardziej krytycznym komentarzom, jestem w stanie je korygowac i uwazac na nie w przyszlosci :) Dzieki !
    xx



    tez wlasnie po wejsciu na bloga myslalam ze to birkin i tak jak anonim ktory polecal ze chyba torba oryginal ale po wypowiedzi bloggerki wiem juz ze nie pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Witam inspiracje super. A mam pytanie jak się nazywa osoba jest na drugiej inspiracji.?

    ReplyDelete
  15. Zina torebka fashionmugging to nie oryginal jest o tym w tym poscie http://fashionmugging.blogspot.com/2011/10/podgladnelam-dzisiaj-nowa-silesie-city.html


    FashionMugging said...

    @ all Anonymous: Marka nie jest wyznacznikiem posiadania stylu. Przeciez nawet sieciowki kopiuja wzory i desenie najznakomitszych projektanow. Wezmy jako przyklad Lity od Jeffrey'a Campbella, ktorych plastikowe odwzorowania mozna dostac w pierwszej lepszej bershce czy stradivariusie. Zyjemy w swiecie podrobek, wiec tak, to fakt, ze torebka nie jest oryginalna. Jest bardzo dobrze zrobiona, wierna kopia Birkin. Nie mialam na celu wprowadzac czytelnikow w blad. Po prostu zakladalam ze wszyscy wiedza ze posiadanie tej torebki Hermesa wiaze sie z przynaleznoscia do bardzo elitarnego grona, ktorego poki co nie jest mi dane reprezentowac :)
    Skoryguje wszystkie poprzednie wpisy i okresle ja jako jej wierny substytut, zgodnie z prawda. Kazdy popelnia bledy, ale to dzieki tym nieco bardziej krytycznym komentarzom, jestem w stanie je korygowac i uwazac na nie w przyszlosci :) Dzieki !
    xx

    ja myslalam tez ze to oryginal ale poki co jedyna bloggerka ktora ma birkin jest Magda :)

    ReplyDelete
  16. Hej Magda bardzo lubie Twojego bloga i Twoje stylizacje,sa dla mnie bardzo inspirujace:),co do tego bloga to osoba ktora go prowadzi nie ma oryginalnego hermesa tylko torebke kopie z napisem tylko na klamerce,co dla mnie oznacza zwyczajnie podrobke,poza tym wiekszosc rzeczy kupuje na allegro ta osoba a tam czesto mozna zostac oszukanym albo niektorzy swiadomie kupuja podrobki bo nie maja nic przeciwko.

    ReplyDelete
  17. ' posiadanie tej torebki Hermesa wiaze sie z przynaleznoscia do bardzo elitarnego grona'' to jej wypowiedz? troche przesadzila ;-) ja wiem ze w Pl takie norby nosza zony milionerow, ale nie dajmy sie zwariowac, duzo latwiej ja kupic gdy dobrze zarabia sie zagranica. Juz pisalam kiedys ze owszem to jest bardzo dorga torebka, elitarne grono to moze te w przypadku posiadanie Hermes ale ze skor egzotycznych ktore kosztuja tyle co mieszkania ;-)

    ReplyDelete
  18. look-a-like birkin to torba wzorowana na birkinie bez loga czy napisu firmy a ona ma napis hermes wiec ma podorobke a nie look like bag i chanel tez ma podrobe (tak mi sie wydaje po ksztalcie torebki ale niech magda mnei poprawi jak sie myle)

    ReplyDelete
  19. Madziu, podziwiam Twoje, nie oszukujmy się świetne, wyczucie w kwestii stylu. W związku z tym proszę o radę dotyczącą kreacji na Sylwestra. Czy mogłabym w jakiś sposób podesłać Ci fotkę sukienki i prosić o ewentualna poradę w doborze dodatków?

    ReplyDelete
  20. jezeli jest z napisem to podróbka niestety

    ReplyDelete
  21. Dziewczyny dzieki za info o Hermesie,chce tylko powiedzieć,że gdy ja czytałam jej posty,nie było wzmianki,że to nie oryginał.Raz wspominał,że torebki są własnością jej mamy,posiada też gucci i inne.tak więc ja cały czas byłam przekonana,że to oryginały,pozatym podoba mi się jej styl,więc chetnie tam zaglądam.Jak widać nie wszystko złoto co się świeci,jeszcze raz dzięki,mozna na Was liczyć Zina

    ReplyDelete
  22. oczywiscie wyslij na maila prosze

    ReplyDelete
  23. Chanel ten mały jest podróbka na 100% nie ma takich skór

    ReplyDelete
  24. Oj chyba Madzia nie przeczytała mojego posta :(. Ponawiam pytanie: jak sienazywa osoba na drugiej inspiracji. Z góry dziękuje za odpowiedź Oliwia

    ReplyDelete
  25. Szkoda , ale dziękuje za odpowiedz. Oliwia

    ReplyDelete
  26. To jak i chanel podroba to może i inne też:/ to tak samo jak z celebrytami którzy noszą podroby robienie ludzi w bambuko chyba już na tamtego bloga nie zajrze.

    ReplyDelete
  27. Gucci, nie widzialam tez nigdy takiego modelu

    ReplyDelete
  28. ojej i ta prada jedn ai druga, niestety to sa podrobki

    ReplyDelete
  29. sama się sobie dziwie,myślałam ,że to oryginały.A ta gucci tak mi się podobała szukałam nawet w sieci.Czuje sie oszukana,a może jestem po prostu naiwna,pisałam jeszcze komentarze z zachwytami.Ale ona ,nigdy nie zaprzeczała,ten jeden raz -wpis o Silesi.Zina

    ReplyDelete
  30. Właśnie o gucci miałam też pytać to było moje pierwsze wejście na tego bloga po komentarzu polecającego anonima ale podrobarstwa nie rozumiem nie stać mnie to nie kupuje więc i więcej tam nie zajrze a widać dużo ludzi się nabiera i blog popularny:( a Magdo jak to jest z podróbami na lotniskach czy oni to sprawdzają autentyczność bo coś kiedyś pisali w gazetach że sprawdzają i można kary dostać czy może można bezkarnie z podrobą przekraczać granice i latać samolotami?

    ReplyDelete
  31. same zdjecia sa bardzo ladne, no ale niestety, gdybym nie była pewna nie napisałabym, prady to jakies wymyslone i ta gucci, chanel jest okropny

    ReplyDelete
  32. we Francji szczególnie na lotniskach robia co jakis czas kontrolę, we Włoeszech można zapłacic mandat nawet 1000 euro, a w Polsce handluje sie tym w sklepach, duzo ludzi wyznaje zasadę po co przepłacać jak mogę mieć ''to samo'' taniej

    ReplyDelete
  33. Ja też myślałam że wszystko to oryginały masakra... Może jak ktoś napisał że kupuje na allegro to tam prawie 99% to podróbki jakbym chciała oryginalną torbę to allegro było by ostatnia strona z której miałabym kupić jest tyle sklepów jak net a porter i oni wysyłają do polski i jest pewność że autentyczne więc po co kupować podroby nie wiem żeby podbudowac ego?

    ReplyDelete
  34. Ale Wam poleciłam bloga ....Dziewczyny wybaczcie.Magda ratuj!!!Zina

    ReplyDelete
  35. Nad morzem pełno jest właśnie takich sklepów z podrobami i ceny też wysokie jak za oryginały a te kontrolne to powinni robić cały czas bo np. W urzędach celnych to sprawdzają oryginalność i często są wzywani eksperci np. Od sportowych ubrań nike itp. I też są kary i tak powinno być wszędzie na każdym lotnisku sprawdzenie autentyczności.

    ReplyDelete
  36. planuje zrobic post o allegro

    ReplyDelete
  37. 65-letnia kobieta została złapana przez policję w momencie, kiedy za 7 euro kupowała podróbkę torebki Louis Vuitton


    Incydent miał miejsce we Włoszech, koło Wenecji.
    policja nałożyła na nią karę w wysokości... 1000 euro.Kobieta przekonywała, że nie wiedziała nic o zakazie kupowania podróbek markowych artykułów i była wściekła, gdy wręczono jej mandat. Handlarz podróbkami nie miał przy sobie dokumentów, policja podejrzewa jednak, że był Senegalczykiem.

    Włoskie władze chcą w tym roku ukrócic nielegalny handel podróbkami. Aby kary były bardziej skuteczne, karani są nie tylko sprzedający, ale i klienci. Był taki przypadek juz nie jeden

    ReplyDelete
  38. http://www.youtube.com/watch?v=wnz04KrBugA

    ReplyDelete
  39. Dobrze że napisalas Zina o tym blogu teraz przynajmniej będziemy wiedzieć gdzie nie zaglądać;) i Magda też pisalas że znasz ten blog chyba też już polecać nie będziesz go. Dobrze że jest taki blog jak Twój Magda i uświadamia zwykłych czytelników o oryginalności.

    ReplyDelete
  40. http://www.youtube.com/watch?v=3_uKJNOG30M&feature=endscreen&NR=1 przydatny filmik

    ReplyDelete
  41. http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,5446120,Kupujesz_podrobke__Mozesz_trafic_do_wiezienia.html

    ReplyDelete
  42. Głupio mi,bo chciałam dobrze a wyszło jak zwykle.Zina

    ReplyDelete
  43. Zina przestan sie przejmowac !!;-) przeciez nic sie nie stało

    ReplyDelete
  44. Podrobki dlugi temat,kiedys duzo na ten temat pisalam .W USA 3 razy kontrolowano moj bagaz na lotnisku. Zaczelo sie od torby podroznej LV ( mimo , iz pani ktora obslugiwala tasme od razu stwierdzila , ze nie jest to podrobka i zglosila swoj sprzeciw by zatrzymac moj bagaz ) , nastepnie kazda rzecz wyjeto, kazde buty ,paski, torebki ,torbe podrozna sprawdzono czy jest orginalna . Nie jest to mile doswiadczenie ,ale takie jest prawo . Po doglebnym sprawdzeniu , przeproszono mnie i zyczono przyjemnej i spokojnej podrozy :)
    Nalzey pamietac , iz ze wzgledu na taka kontrole moga przesunac nawet nam lot .
    Wedlug prawa jesli podczas kontroli na lotnisku osoba podrozujaca zostanie przylapana na posiadaniu tzw. "podrobki ",zostaje nalozona na nia kara do 5tys USD ...w Italii jest to 3000 tys euro . Mimo , iz jest to oficjalne nikt sie tym nie przejmuje . We Wloszech jestem porazaona tym co widze ...lotniska ,90% ulicy to " podrobki "...jedynie Mediolan troszke bardziej sie z tym pilnuje. w calych Wloszech sa wyznacozne patrole do walki z tego rodzaju przestepczoscia ale niestety towary leza na ulicach i straszy ( a raczej ztego co widze "zacheca" turystow i nie tylko ) .
    Raz zostalam zapytana przez jakas pania w centrum Rzymu ,na ktorym rogu mozna kupic torebke , ktora mialam w rece( LV Manhattan GM )...spojrzalam na nia i odpowiedzialam ,iz tego modelu akurat juz nie ma ale moze kupic inna na Via dei Condotti 13 ...po czym pani zapytala :" co tam jest ,tam jakis pan z tym stoi "....ze stoickim spokojem odpowiedzialam , ze nie ...tam jest butik Louis Vuitton :) Pani nie byla usatysfakcjonowana .Pozdrawiam E.

    ReplyDelete
  45. mysle ze ludzie do konca w to nie wierza i sie tym nie przejmuja, ale robia takie kontrole co jakis czas i ktos sie moze zdziwić, zawsze jak latam do Włoch czy Francji wsadzam w kieszen w torbe rachunek

    ReplyDelete
  46. Zgadza sie Madziu .Dlatego mysle ze im czesciej i glosniej bedzie sie o tym mowic, tym wieksza jest szansa na to , ze choc 1 osoba tego dnia zastanowi sie czy warto. E.

    ReplyDelete
  47. jak o podróbach na allegro to ja proponuję jeszcze o hosso ;p Że tam jeszcze policja nie wkroczyła... W Szcz w fali już wejście zrobili, podobno wynieśli duuuużo...

    ReplyDelete
  48. Oj podróby-temat rzeka, ale pamiętajmy że ciuchy i torebki to jest najzwyklejszy wstyd i obciach, ale buty i kosmetyki to też często szkoda dla naszego zdrowia a nawet i życia,znam dziewczynę która po użyciu podrobionego podkładu wylądowała w szpitalu z ciężką reakcją alergiczną.
    Rozumiem kiedy ktoś podróbkę używa,nosi nieświadomie,ale nie pojmę jak można coś takiego nosić z przyjemnością,przecież to oszukiwanie samej siebie,poza tym za 3 czy 4 marne podróby mamy orginał,wystarczy trochę pomyśleć :)

    ReplyDelete
  49. Niezly blog prowadzi ta panna. Zobaczcie jak marszczy sie pasek przechodzacy przez srodek tej "Gucci".
    Widzialam tak pomarszczony pasek mojej ulubionej bransoletki Hermes Looping. Znam je dobrze, posiadam kilka. Dziewczyna, ktora miala te pomarszczona podrobe, machala ciagle reka, zeby wszyscy widzieli, ze ma bransoletke Hermes.
    Zalosne.

    ReplyDelete
  50. duzo osob kupuje przez allegro albo sciaga bez posredniu z chin przez ioffer ale zawsze jest ryzyko ze zlapie podrobke kontrola celna i wtedy sa kary. ja bym sie jedak bala bo kara moze byc tak duza ze spokojnie bylo by nas stac a zakup orginalu. zreszta policzyc wszytskie jej podrobki to mysle ze by uzbierala na speedy 35 .

    zina to nie twoja wina , ze ona nosi podrobka widzialas ladne zdjecia to dalas nam linka fakt ladnie wszytsko wyglada na pierwszy rzut oka:)pozdrawiam wszytstkie

    ReplyDelete
  51. Co ja czytam, też byłam przekonana, że to wszystko z szafy jakiejś dobrze zaopatrzonej mamy. Rozczarowanie, bo dziewczyna ma fajny styl:(

    ReplyDelete
  52. Za te wszystkie podróbki było by stać ją na wiele oryginałów :////////////// co za wstyd

    ReplyDelete
  53. Teraz prezentuje nowa kurtke dobrej marki,sprawdzilam na oficjalnej stronie,jest droga.na allegro oczywiscie tez do kupienia.Jakoś inaczej patrze teraz na te rzeczy u Niej.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts