Świątecznie....














Comments

  1. prześliczna rodzinka...

    ReplyDelete
  2. Przepraszam ,że tak nie na temat ...ale krótsze i rude -REWELACJA w tych włoskach też fajnie ! ale rude były z pazurem i bardzo Ci pasowały

    ReplyDelete
  3. Przepiekne zdjecia. they made my day :) xmas tuuz tuuuz :) Ale Synus w poscieli najlepszy :)

    ReplyDelete
  4. Magda, pleaseeee powiedz gdzie kupilas synkowi muche? :) musze swojemu tez taka sprawic.

    ReplyDelete
  5. Magdo, ile Twój mały przystojniaczek ma latek?

    ReplyDelete
  6. Madziu fantastyczne zdjęcia! Mam prośbę, wiem, że nie lubisz takich, ale pytam pierwszy raz;)Czy ten szal może być oryginalny? W butiku są dużo droższe. Jakieś sugestie jakie szale na pewno są podrabiane? Z góry dzięki. http://www.ebay.com/itm/BURBERRY-100-Cashmere-Light-Beige-Nova-Check-Plaid-Scarf-/190601012502?pt=US_Scarves_Wraps&hash=item2c60b4a516

    ReplyDelete
  7. 6 zdjęcie coś pięknego...

    ReplyDelete
  8. Fantastyczna rodzinka :*

    ReplyDelete
  9. Rudy kolor to jest to w Twoim przypadku!!!

    ReplyDelete
  10. Z tym kolorem to i ja się zgadzam, super Ci w tym rudym Magdo. Zdjęcia jak z bajki, piękna a co najważniejsze, szczęśliwa rodzina to skarb!

    ReplyDelete
  11. przepiękne zdjęcia:) ale życzę Pani Magdo jeszcze córeczki:)

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia! aż czuć Święta :)))

    ReplyDelete
  13. Też jestem zdania ,że krótsze włoski i rudy kolor w Twoim wydaniu są the best! A zdjęcia i rodzinka na nich bajeczne.

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładnie wyglądacie razem, wszyscy elegancko i z klasa, niepotrzebnie tylko obrabialas niektore ze zdjec.

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie wyglądasz w związanych wlosach.

    ReplyDelete
  16. A MAGDA MA WSZYSTKICH W DU...I NIE ODPISUJE.SZTUCZNA RODZINKA NA POKAZ.

    ReplyDelete
  17. Witaj nasza wspaniała Magdo!Chciałam podziękować za wczorajszą rozmowe,było bardzo miło:)Fajny pomysł!Synek jest prześliczny,jestem zachwycona tym małym facecikiem:)Ma polskie imię?

    ReplyDelete
  18. A co Magda nie ma co robic tylko dodawac 10 postow dziennie a pozniej siedziec i odpisywac po koleji na kazdy komentarz? Boze widzisz i nie grzmisz! :) Magda zajmuje sie swoja "sztuczna rodzinka na pokaz" i nie ma czasu :D
    Przepiekna urocza rodzina!

    ReplyDelete
  19. Anon wez sie w leb stuknij!Co ma siedziec i ku*wa wisiec nad kompem zeby odpisac na kazdy komentarz???Chyba ma tez zycie oprocz bloga nie?
    Skorpionica

    ReplyDelete
  20. Anonimowy pisze...
    A MAGDA MA WSZYSTKICH W DU...I NIE ODPISUJE.SZTUCZNA RODZINKA NA POKAZ.
    18 listopada 2011 08:24

    jak się pytam - jak można byc tak głupim człowiekiem bez własnego życia - w porównaniu do Magdy, która ma inne rzeczy na głowie ?

    ReplyDelete
  21. piżamka w trupie czaszki? haha fajnie ;) bardzo ładne zdjęcia i świetne okulary ;)

    ReplyDelete
  22. Ścinaj włosy,ścinaj włosy,ścinaj włosy :-)

    ReplyDelete
  23. Madziu jakiej firmy jest ta czerwona sukienka z tą dużą bufką jest piękna! odpisz proszę :)

    ReplyDelete
  24. w tej czerwonej sukience i rudych włosach świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  25. rude na NIE , postarzały Cię jeszcze bardziej ,prawie każda baba po 40 -stce ma rude , ale krótsze jak najbardziej na TAK

    ReplyDelete
  26. Pieknie Ci było w rudych włosach, podkreślały kolor Twoich oczu;)

    ReplyDelete
  27. na pierwszym zdjęciu masz coś z Julii Roberts ;-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts