Po parysku ;-)))




sukienka - H&M
Torebka- Louis Vuitton
baleriny - Chanel
okulary - Dior








Comments

  1. Pani Magdo, czy to może być oryginalny HUGO BOSS?

    http://moda.allegro.pl/kurtka-skorzana-skora-hugo-boss-black-s-m-36-38-i1878147900.html

    Stylizacja cudowna. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Bardzo w moim stylu,klasycznie,super.Magda:)Szwecja
    posiadam rowniez takie same balleriny

    ReplyDelete
  3. beret skad? ale ten fotomontaz nawet nawet

    ReplyDelete
  4. haha świetny fotomontaż :D
    to się nazywa "total look" ;) bardzo przyjemnie!

    ReplyDelete
  5. wygladasz przepieknie ! nie mogę oderwać oczu !

    ReplyDelete
  6. świetnie:) ten berecik cudny a sukienka powiedz,że z tej kolekcji bo muszę ją mieć
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Pani Magdo ,stylizacja rewelacja

    Ponieważ jest pani wszechstronną osoba,która pokazu na blogu różne swoje talenty w kreowaniu nie tylko stylizacji.Chciałam się zapytać czy zna pani może jakąś stronę z pięknym zaproszeniami(na urodziny).Planuję urodziny w stylu Francuskim i poszukuję wyjątkowych zaproszeń! Będę wdzięczna za pomoc!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Super:) jeśli mogę zapytać, kto jest autorem tych zdjęć?

    ReplyDelete
  9. love love love :)))
    have a look on mine if you like :)
    thanks a lot
    G.

    www.thecihc.com

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam klasykę, sukienka z H&M wyglada naprawdę swietnie. Czy to jest aktualna kolekcja? Bo nie pamiętam, żebym ją widziała...:)

    ReplyDelete
  11. dziewczyno czemu kopiujesz kasie tusk ?? przecie ona teraz miala w tym stylu marynarke zal

    ReplyDelete
  12. juz kiedys pisalam ze Kasia Tusk jest ostatnia osoba z której chcialabym brac inspiracje, wiec przykro mi ale nawet nie wiem co miala czy nie miala, bo nie czytam jej bloga , pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. hahahah gdzie Tuskówna do Magdy !!!

    ReplyDelete
  14. Pisałąs, że jesteś estetką i że cenisz sobie jakość i tym podobne.
    Czy uważasz więc, że zdjęcia a la Paris na tle wieży spełniają Twoje kryteria???
    Przecież te zdjęcia wyglądają fatalnie i okropnie sztucznie, ja rozumiem że tu chodziło tylko o inspiracje i nawiązanie do Paryża,ale szkoda że to tak nieciekawie wygląda.

    ReplyDelete
  15. czy u nie których wszystko ok z główka..,? kopia K.T.brak słów.Też nie wiem co ona miała na sobie ale nawet jeśli to ta sama rzecz to sorry ale Magda ma klasę i wyczucie co z czym łączyć więc błagam żadnych porównań bo brak słów.
    jeszcze raz ślicznie Madzia:)

    ReplyDelete
  16. Anonimowy pisze...

    dziewczyno czemu kopiujesz kasie tusk ?? przecie ona teraz miala w tym stylu marynarke zal
    19 października 2011 11:00

    hahahaha nie mogę, Boże ile ty masz dziewczynko lat 14???

    Pepitka jest teraz modna i wątpie, żeby kaśka tusk byla inspiracja, bo kogo może ona inspirowac? Chyba tylko swoje psychofanki z gimnazjum :D

    ReplyDelete
  17. co do zdjec z wieżą, czy nie widać ze sa zrobione dla zabawy?????????? zueplnie mi nie przeszkadza ze sa niedoskonałe, miała byc zabawa i była

    ReplyDelete
  18. Może być, ale na Twym blogu widziałam już lepsze i tyle.

    Iwona

    ReplyDelete
  19. fajne okulary i ładne wlosy

    ReplyDelete
  20. Nie kłam, że się nie inspirowałaś Kasią!
    To widać gołym okiem! Wchodzisz na jej bloga i kradniesz stylizacje i udajesz taką mądrą i znawczynie! żal

    ReplyDelete
  21. Właśnie black&white zestawy najbardziej lubię w Twoim wydaniu jest super! Bebe

    ReplyDelete
  22. Magdo jak zwykle wyglądasz swietnie!!!!! Czy sukienka jest z bieżącej kolekcji?

    ReplyDelete
  23. Anonim niepotrzebnie zaatakował P. Magdę odnośnie kopiowania P. Kasi. To, że ktoś ubrał marynarkę w pepitkę nie oznacza, że inna osoba nie ma prawa ubrać sukienki w ten deseń. Jest to bardzo modny wzór i na pewno niejednokrotnie pojawi się jeszcze na innych blogach.
    Ale, z drugiej strony, nie rozumiem też tych niegrzecznych komentarzy pod adresem P. Kasi, które się tu pojawiły. Myślę, że każda z Pań preferuje inny styl i ma innych odbiorców dla każdego coś miłego:)). P. Magda styl bardziej elegancki i dojrzały, P. Kasia z kolei raczej młodzieżowy i zapewne nie ma potrzeby aby jedna drugą kopiowała.Myślę więc, że obrażanie którejkolwiek z nich jest niepotrzebne. Nie podoba się Wam styl i blog, to go nie odwiedzajcie i po problemie:)
    pozdrawiam, Ania

    ReplyDelete
  24. Tak sukienke nabylam wczoraj

    ReplyDelete
  25. a może do tych niektórych anonimów trzeba w taki sposób... idźcie w pyry:) żeby zrozumieli

    ReplyDelete
  26. obecnie jest pepitka modna wiec duzo osob moze je nosic.

    wszytsko super ale te mocne brwi ciebie postarzaja i ksztal maja taki jak bys byla wyniosla ,ladniej by ci bylo z naturalnymi lekko podreslonymi tak mi sie zdaje ale jak sie dobrze tak czujesz to ok.mi sie wydaje ze bylo by ci ladniej

    ReplyDelete
  27. Zdjęcia jak z ekskluzywnego magazynu o modzie:) Brak mi słów aby opisać mój zachwyt,tak zachwyt - bo zachwycasz Madziu... :):*

    ReplyDelete
  28. Bardzo dobra klasyczna i szykowna stylizacja. Świetny blog, obserwuje.

    ReplyDelete
  29. Gdzie tu logika. Doda inspirowała sie louisem Vuittonem- wrzask! Magad Kadsia Tusk i jest OK?

    ReplyDelete
  30. Pani Magdo, uzywamy tego samego podkladu, czy moze Pani napisac, ktory odcien Pani uzywa?
    Ja latem uzywam 05 a zima 37, rowniez mixuje oba odcienie.
    Anna Siennicka.

    ReplyDelete
  31. wszystkie fanki Kasi Tusk zapraszam na jej blog ;-) po co tu zagladacie w takim razie? prosze juz mi tu o niej nie pisac i tak nie bede tego publikowała, komentarz wyżej jest załosny

    ReplyDelete
  32. Prześlicznie! bardzo stylowo ale też wygodnie :) uwielbiam takie stylizacje.

    ReplyDelete
  33. my god....love this dress!!!!

    ReplyDelete
  34. Co do zaproszeń to szczerze nie znam firm, które się tym zajmują. My zawsze robimy swoje zaproszenia czy pocztówki, nadają taki specyficzny styl. Korzystamy z serwisu Apple wbudowanego w iPhoto.
    Co do aparatu to tak jak pisalem praktycznie kazda lustrzanka robi bardzo dobre zdjecia pod warunkiem wyposazenia jej w dobry (odpowiedni) obiektyw. Zaleta takiego systemu jest, ze gdy znudzi nam sie aparat, zostaja obiektywy, ktore mozna wykorzystać w nowym.

    ReplyDelete
  35. ślicznie Pani wygląda :) świetna figura! pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  36. dziekuje bardzo, o maly wlos nie napisalabym sama sobie ze cudowny blog ;-) wlasnie przegladam w sieci blog jednej dziewczyny zachwycila mnie swoim stylem polecam http://fashionvibe.net/

    ReplyDelete
  37. tez kupilam sobie podobna sukienke ;-)

    ReplyDelete
  38. racja http://fashionvibe.net/ jest fenomenalny. Każda stylizacja jest bezbłędna, ale niech Pani zobaczy jaka ta dziewczyna jest naturalna... tego Pani totalnie brakuje, a szkoda.

    ReplyDelete
  39. niestety nie jestem w stanie zadowolic kazdego, caly urok w tym ze jest roznorodnosc w wyborze ulubionych blogów, jedni lubią to inni tamto, nie mam dziewczęcej urody i łagodnych rysów twarzy, przykro mi , poza tym jestem żoną i matką ,pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. BARDZO CIE PROSZE MADZIU NAPISZ ILE KOSZTOWALY TAKIE KOLCZYKI? UWIELBIAM MALE PERELKI I NOSZE PRAWIE CODZIENNIE,A TE SA CUDOWNE! POZDRAWIAM CIE, SYNKA I MEZA.

    ReplyDelete
  41. dla mnie jest Pani piękną , zadbaną kobietą , do tego gospodynią na medal, pewnie wszystko ma zawsze Pani przygotowane , poukładane itp. Synek dumny z mamy , a mąż z takiej żony, ma tzw full package ;-) gratuluję tak dużej liczbby wyświetleń, super ! pozdrowienia z Poznania

    ReplyDelete
  42. te kolczyki dostałam w prezencie świątecznym od sklepu Chanel w zeszłym roku więc nie bardzo wiem ile dokładnie kosztowały, ale z tego co widziałam tego typu kolczyki kosztują od 200 f w zwyż

    ReplyDelete
  43. Dziekuje za odp o kolczyki :) Blog jest przeboski! nie ma dnia zebym tu nie zagladnela. Byeee

    ReplyDelete
  44. " jestem żoną i matką " brzmi jak wywód 40latki, jednak uważam, że wiek autorki tamtego bloga jest zbliżony do Pani wieku. Zgadzam się, nie ma Pani świeżej urody, łagodnych rysów twarzy, ale tylko i wyłącznie na własne życzenie - zabiegi.

    ReplyDelete
  45. wiem ,że są rózne gusta i całe szczęscie, mi się Pani urda odoba, lubie mocne rysy , charakterystyczne twarze, natomiast nie lubię laleczek, dziewczynek taich, no jak widać każdy ma swoje ;-) Judyta

    ReplyDelete
  46. własnie czytam te wszystkie komentarze i napiszę od siebie, Kocham swoją żonę strasznie, jest cudowną kobietą i dla mnie najpiękniejszą na świecie. To czy ma brwi taike czy siakie nie gra w życiu żadnej roli, każda z Was ma coś co mniej lubi w sobie, moja żona jest nie tylko piękną kobietą , ale wspaniałą matką i panią domu. Zyczyłbym wszystkim panom żeby odnależli taka połówkę, która sprawi że codziennie chce się wstawać z łóżka z uśmiechem, chetnie smakować jej kuchni, widzieć czysty bardz zadbany dom i ją -piękną kobietę. Kocham Cię kochanie ;-) mam nadzieję że nie jesteś zła ;-) Krzysztof

    ReplyDelete
  47. Jest przeslicznie. Sukienka od razu skojarzyla mi sie z latami 60' i wlasnie ostatnia kampania Ferragamo. Mam nadzieje, ze uda mi sie ja dostac w H&M w Bostonie, bo jest naprawde bardzo ladna.
    Jestes absolutnie fenomenalna w dobieraniu dodatkow i innych elementow stroju.

    ReplyDelete
  48. Ewa B - ja tez mieszkam w Bostonie i nie znam tu w ogole Polakow. lets meet up!

    ReplyDelete
  49. Zgadzam sie ze jest ladna zadbana kobieta ,dobra gospodynia matka i zona .Ja tylko napisalam , ze brwi sa za bardzo widoczne (dla mnie) mysle ze lepiej by wygladala jak by miala je tylko lekko podreslone.Takie moje zdanie tez mam 26 lat jestem zona i matka i tylko wyrazam swoj poglad moim zdaniem na magdy korzysc ale ona zrobi jak chce ,jesli jej sie podoba tak to nie ma problemu zostawi.Uwazam ,ze kobiety chca chcialaby wiedziec co im pasuje a co nie i beda wdzieczne za sugestie oczywiscie w dobrym stylu,pozdrawiam

    ReplyDelete
  50. Pani Madziu wygląda Pani pięknie, jak prawdziwa Paryżanka, zestaw śliczny, niestety nie na moją figurę i kieszeń ale zawsze miło nacieszyć oko :)

    ReplyDelete
  51. Jeśli chodzi o obróbkę zdjęć to przydatny byłby bardziej Photoshop ;)Zdjęcie z wieżą w tle woła o pomstę ... trochę programistka ;p

    ReplyDelete
  52. Pani Magdo, piękna stylizacja. Klasa sama w sobie.

    Anka G.

    ReplyDelete
  53. :)))

    Lubie ten blog, jest pelen inspiracji, nie tylko z dziedziny mody, ale tez kuchni, nowinek technologicznych i masy innych rzeczy o ktorych czesto bym nie uslyszala, bo zwyczajnie brak czasu w naszym zabieganym zyciu.

    Mysle, ze zakladajac bloga czlowiek chce sie podzielic niejako swoim wnetrzem, tudziez tym co go interesuje, inspiruje, natchnac tez innych:))
    Mysle, ze to jest glowny cel bloga, a my mozemy podpatrzec fajna stylizacje, zdobyc fajny przepis czy tez rzucic okiemna najnowsze kolekcje domow mody czy sieciowek, ktore sa tu bardzo fajnie prezentowane i opisywane.

    Jezeli autorka chce porady, wydaje mi sie ze zapyta jak juz nie raz ''dziewczyny, co myslicie..?''

    Dlatego dla mnie bezcelowe i troche nie na miejscu sa komentarze w stylu ze ktos ma takie brwi, ktos za krotkie czy za dlugie nogi etc.
    Przestanmy oceniac, czy sami jestesmy tacy idealni? Zauwazmy, ze kazdy z nas ma swoj indywidualny gust i preferencje od ubioru poczawszy, na makijazu i tym podobnym konczac.

    Jednej osobie cos sie podoba innej nie, ale nie dajmy sie zwariowac. Magda zalozyla blog wlasnie po to by raczej insirowac, tak mi sie wydaje, zrozumiem komantarze odnosnie stylizacjii, ze cos jest twarzowe, cos nie. Ale wytykanie komus tego co nam sie nie podoba w jego wygladzie to juz brakt taktu, kazda z nas jest piekna i wydaje mi sie, ze ta prywatna sfera nie powinna podlegac dyskusjom. Nie rozumiem jak niektorym ludziom nie brakuje tupetu by to komentowac, co gorsza twierdzic ze to jest be a to jest cacy, juz tak kolokwialnie ujmujac.

    Pozdrawiam Cie Madgo i tak dalej trzymaj, blog jest swietny, o czym swiadczy juz 1 000 000 wejsc, oby tak dalej:))

    ReplyDelete
  54. zgadzam sie z Krzysztofem :))))))))))))
    kazdy jest inny i to jest super:)

    ReplyDelete
  55. święte słowa Krzysztofie...życzę Wam dużo szczęścia
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  56. strasznie podobają mi się te okulary!!!!!
    Może jednak Magda przekona się do sieciówek ?! ;-)

    ReplyDelete
  57. pięknie !!!!!!!!!! bombowo, szałowo ;-)

    ReplyDelete
  58. DominikaG
    Świetna stylizacja, kolczyki wprost prześliczne. Czy mogłaby Pani napisać z jakiego materiału jest sukienka?
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  59. Ile bym dała aby mój facet miał o mnie takie zdanie i szczerze Madzia - zazdroszczę Ci ;) ale tak pozytywnie ;] i cieszę się że jesteś szczęśliwa - bo patrząc na Ciebie i twoją rodzinę toi mi się uśmiech wciska na buzię :)
    wchodzę na Ciebie codziennie i uzależniłam się od twojego bloga jak od facebooka :)

    ReplyDelete
  60. Dziękuję za odpowiedz dotyczącą zaproszeń:) twoje rady są bezcenne:) Ja również jestem uzależniona od twojego bloga-jest fantastyczny! Jesteś cudowną kreatorką dobrego stylu i kobiety powinny brać przykład z ciebie!

    ReplyDelete
  61. Piękno słowa od Męża :)))! a co do bloga fashionvibe polecam obejrzeć jej posty z dawna kiedyś miała o wiele lepsze stylizacje teraz czasami coś nie tak i to szkodzi jej pięknej urodzie :( Bebe

    ReplyDelete
  62. Tak czytam czytam i po prostu krew mnie zalewa.
    Ale najpierw - stylizacja jak zwykle gustowna i z klasą.
    A teraz - to co mnie uderza, to osoby które zaglądają na bloga tylko po to żeby pokrytykować, a że na własne życzenie Autorka tak wygląda, bo sobie jakieś zbiegi robi . Kobiety, dziewczyny, czytający! Każdy ma inny typ urody, ja dla przykładu bez makijażu i w luźnych ciuchach muszę targać ze sobą dowód osobisty, bo mając 26 lat pytają mnie o pełnoletniość. Inni wyglądają nad wiek dojrzało, niezależnie od tego, czy poddają się zabiegom zamrażania, czy wstrzykiwania botoksu. (nie czepiam się kom. z brwiami ktoś powiedział że wydaje mu się, ze lepiej będzie jak będą mniej podkreślone-ok)
    Strasznie denerwuje mnie to, że jak ktoś ukrywa się pod anonimem to bezkarnie obraża innych.
    Dlatego też apeluję o wpisywanie przemyślanych postów, które nie będą obrażać innych. W zasadzie najlepiej będzie, jak skupicie się jedynie na modzie.
    Pozdrawiam - Ilona

    ReplyDelete
  63. jeszcze parę lat i będzie Pani wyglądać jak te wszystkie ofiary zabiegów plastycznych(czy warto) niestety już teraz Pani twarz wygląda sztucznie a te brwi bez obrazy są okropne ale to w końcu Pani wybór a stylizacja jest o'k :)

    ReplyDelete
  64. Rewelacja, śliczna stylizacja, jesteś zgrabna i cobyś nie ubrała wszystko genialnie....żenada komentarze porównanie do kogoś w stylu kaśki t

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts